احمد حکیمی‌پور، چهره سیاسی اصلاح‌طلب گفت: آقای همتی تلاش خود را می‌کند ولی ماجرای انتخابات به این سادگی تغییر نمی‌کند. جرقه‌های روز آخر انتخابات به درد کشور نمی‌خورد این کار اصلا درست نیست.

نشانه‌های اثربخشی از مناظرات دریافت نکردم / فضای احساسی و هیجانی به درد کشور نمی‌خورد

به گزارش سلام نو، «احمد حکیمی پور»، فعال سیاسی اصلاح طلب، در گفت و گو با برنا، در رابطه با اهمیت حمایت جبهه اصلاحات بر میزان مشارکت اظهار کرد: مجموعه باید پاسخگوی مواضع و رفتار خود باشد. مشارکت با تایید جبهه هم تاثیر چندان زیادی نمی گذاشت چون فضا کلا سرد است و این فضا از وضعیت کشور در سال‌های گذشته نشات می گیرد. در سال ۸۸ وضعیت تشدید شد بعدها که آشتی با صندوق ها پیش آمد دلایل دیگری دخیل بود ولی نهاد انتخابی را بسیار تضعیف کردند.

او افزود: در ایران هر کاسه و کوزه ای باشد بر سر نهادهای انتخابی ریخته می شود گویی نهادهای انتصابی خوب کار می کنند و هیچ مشکلی ندارند. انتخابات که تجلی جمهوریت نظام است همیشه در معرض تخریب بودن قرار دارد و به تدریج ذهنیت جامعه را آلوده کرده و در ضمیر جامعه نشسته است و چیزی نیست که با یک موضع گیری اصلاح طلبان و بیانیه دادن این و آن، جبران شود.

حکیمی پور خاطرنشان کرد: من از مناظرات هم نشانه های اثر بخشی دریافت نکردم. آقای همتی تلاش خود را می کند ولی ماجرای انتخابات به این سادگی تغییر نمی‌کند. جرقه های روز آخر انتخابات به درد کشور نمی خورد این کار اصلا درست نیست.

این چهره اصلاح طلب تاکید کرد: مساله سیاست به این صورت نیست و فضای احساسی و هیجانی به درد کشور نمی خورد. کل جمهوریت کشور و زحماتی که برای انقلاب و قانون اساسی کشیده شده در حال هدر رفتن است، مساله انتخابات باید آسیب شناسی شود. این مساله به امروز و دیروز ربط ندارد و باید با عمق بیشتری آسیب شناسی شود. نبود فرهنگ درست رقابت سیاسی در ایران و مساله رد صلاحیت های شورای نگهبان همه و همه تاثیر خود را گذاشته است. 

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید