حشمت مهاجرانی، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: ایرانی‌ها همیشه و زمانی که به بن‌بست می‌خورند و کارشان سخت می‌شود با فاکتور غیرت و انگیزه کارهای نا ممکن انجام می‌دهند.

طلسم‌شکنی برابر عراق و بحرین لذت فراوانی داشت / ایران با شایستگی به چهار پیروزی رسید

به گزارش سلام نو، حشمت مهاجرانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به پیروزی ارزشمند ایران مقابل عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها اظهار داشت: بازیکنان تیم ملی دست به کار بزرگی زدند و توانستند با نمایش عالی و بدون نقص خود سه امتیاز این جدال را کسب کنند.

وی افزود: سال‌ها بود تیم ملی نتوانسته‌ بود عراق و بحرین را شکست بدهد و طلسم‌شکنی برابر این دو تیم لذت و اهمیت فراوانی داشت.

سرمربی اسبق تیم ملی خاطرنشان کرد: پیش از این گفته بودم بهترین بازیکنان آسیا را در اختیار داریم که مرد روزهای سخت هستند و می‌توانند آبروی فوتبالمان را در آسیا حفظ کنند.

مهاجرانی تصریح کرد: ایرانی‌ها همیشه و زمانی که به بن‌بست می‌خورند و کارشان سخت می‌شود با فاکتور غیرت و انگیزه کارهای نا ممکن انجام می‌دهند.

وی تاکید کرد: ایران با شایستگی به چهار پیروزی رسید و توانست به عنوان تیم اول با قاطعیت راهی مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی شود.

سرمربی اسبق تیم ملی در پایان گفت: من حتم دارم در مرحله بعدی نیز موفق خواهیم شد و به بزرگ‌ترین و مهم‌ترین تورنمنت ورزشی جهان صعود خواهیم کرد.

تیم ملی فوتبال ایران روز سه‌شنبه در دیداری حساس عراق را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و راهی مرحله بعد جام جهانی شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید