ماموران پلیس در شهرستان نایین در شرق استان اصفهان در بازرسی از ۳ مسافر اتوبوس در این خطه موفق به کشف ۱۰ کیلو و ۹۷۵گرم تریاک از معده آنان شدند.

کشف ۱۰کیلو تریاک در معده ۳ مسافر اتوبوس اصفهان / عکس

به گزارش سلام نو، سرگرد هادی کیان مهر گفت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت نایین هنگام کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه اتوبوس ولوو را که در مسیر زاهدان عازم اصفهان بود برای بازرسی متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از این اتوبوس متوجه حالات و رفتار مشکوک سه نفر از مسافران شدند و به همین منظور آنان را برای بازرسی بدنی به اداره پلیس منتقل کردند.

فرمانده انتظامی نایین افزود: در بازرسیاز این سه نفر بیش از ۱۰ کیلو گرم تریاک که به‌صورت بلع داخل معده آنان جاساز شده بود، کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین همچنین از کشف محموله برنج خارجی قاچاق به وزن بیش از ۲۳تن و ارزش ۳ میلیارد ۵۰۰ میلیارد ریال در بازرسی از یک دستگاه کامیون کشنده در این خطه کویری خبرداد.

سرگرد هادی کیان مهر افزود: مأموران ایستگاه بازرسی شهید شرافت حین کنترل و نظارت بر خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده اسکانیا که وارد ایستگاه شد مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: این خودروحامل ۵۹۸ کیسه ۴۰ کیلویی برنج خارجی بود که راننده مدارک گمرکی را ارائه نداد و کامیون و محموله‌ها توقیف شد.

 سرگرد کیان مهر از دستگیری راننده کامیون در این رابطه خبر داد و افزود: ارزش مجموع محموله‌های کشف شده توسط کارشناسان ۳ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین گفت: متهم به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف ۱۰کیلو تریاک در معده ۳ مسافر اتوبوس اصفهان / عکس

کشف ۱۰کیلو تریاک در معده ۳ مسافر اتوبوس اصفهان / عکس

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید