پرویز یزدانپناه رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد طی ۲۴ ساعت گذشته به ۶۹۲ نفر خبر داد.

شناسایی ۶۹۲بیمار جدید مشکوک به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد | آمار کرونا در کهگیلویه و بویراحمد تا ۲۵خرداد ۱۴۰۰

به گزارش سلام نو به نقل از برنا؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون ۱۴۸ بیمار در بیمارستان های کرونایی استان بستری هستند که از این تعداد ۵۵ نفر مبتلای قطعی و ۹ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اضافه کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۴۹۱۲۸ مورد گزارش شده است.

وی اضافه کرد: از ۳۳۶ جواب نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج حدود ۲۴ درصد نمونه ها مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، گچساران و باشت می باشند و از ۱۸۸ نمونه رپید تست حدود ۹ درصد مثبت و در بیشترین مبتلایان در شهرستانهای گچساران، بویراحمد و چرام بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:امیدواریم با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم و اصناف روند کاهشی بیماری در استان ادامه داشته باشد. لذا از مردم شریف استان تقاضا میکنیم همچون گذشته استفاده از ماسک، فاصله گذاری فیزیکی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در تجمعات و پرهیز از مکان های پرخطر را رعایت نمایند تا انشاالله به کنترل بیماری و کاهش مرگ ومیر در بیماری کرونا برسیم .

وی اذعان داشت: استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، شست و شوی مداوم دست ها و عدم حضور در مکان های شلوغ و پر تردد را هرگز فراموش نکنید و از میزان رعایت خود نکاهید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید