علی لاریجانی در بیانیه ای با بیان اینکه «برخی رفتارهای نادرست داخلی و خارجی، مزاحمت‌هایی برای حرکت ملت ایجاد کرده؛ اما اراده شما بسیار قوی‌تر از آن‌هاست» از مردم خواست تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را به روز ملی سرنوشت بدل کنند.

 علی لاریجانی: برخی رفتارهای نادرست داخلی، مزاحمت‌هایی برای حرکت ملت ایجاد کرده، اما اراده شما بسیار قوی‌تر از آن‌هاست

علی لاریجانی در بیانیه ای با بیان اینکه «برخی رفتارهای نادرست داخلی و خارجی، مزاحمت‌هایی برای حرکت ملت ایجاد کرده؛ اما اراده شما بسیار قوی‌تر از آن‌هاست» از مردم خواست تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را به روز ملی سرنوشت بدل کنند.

به گزارش سلام نو متن بیانیه لاریجانی بدین شرح است:

ملت سربلند ایران

«از شما حرکت، از خدا برکت»

بهتر آن است که در اقدام ملی انتخابات، یکسره با خدا معامله کنیم. یادمان باشد که چه خون های پاکی فدای انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی گردید. روح شهدای بزرگوار خود را شاد نماییم. به وصیت امام عظیم الشان عمل کنیم. به ندای رهبری معظم لبیک گوییم.

گرچه برخی رفتارهای نادرست داخلی و خارجی، مزاحمت هایی برای حرکت ملت ایجاد کرده؛ اما اراده شما بسیار قوی تر از آنهاست که امید است با مطالبات حق طلبانه عموم مردم شریف و قانون مداروعزم مسولین مربوطه روال های ناصحیحی که به اعتماد عمومی ضربه میزند اصلاح گردد و درنتیجه اقناع هرچه بیشتر مردم نسبت به عملکرد دستگاه ها فراهم آید تا بتوانیم با اتحاد و انسجام ملی برتمام دشواری های داخلی و خارجی فائق آییم. از فرصت باید بهره جست که امام علی (ع) فرمود: «فرصت ها مانند ابرزودگذراست؛ پس مغتنم شمارید فرصت های نیک را» و آگاهی، آزادگی، دین و مروت را در عزم راسخ خود در پای صندوق های رای نمایان کنید.

آراء ملت نظیرآب دریا پشتیبان حرکت کشتی جامعه است وعدم حضور در انتخابات، کندی پیشرفت جامعه وحل مشکلات را باعث می گردد.

ملت عزیز در مشکلات سخت تحریم، صبوری کردید؛ ان شالله ظفر در پیش است که «صبرو ظفردوستان قدیمند» روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را به روزملی سرنوشت بدل کنیم که خداوند فرمود: «ان الله لایغیر مابقوم حتی یغیروا ما بانفسهم »

بنده خدا

علی لاریجانی

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید