درخشان با اشاره به سختی‌های پیروزی در برابر عراق گفت: این که درباره کم امتیاز گرفتن ما از عراق صحبت می‌شود، به نظرم چندان موثر نیست و ما بسیار فراتر از عراق هستیم، مخصوصا در این دوره بازیکنانی بسیار با تجربه داریم که در لیگ‌های معتبر اروپا بازی می‌کنند.

خط حمله ایران ایده‌آل است / ایران بسیار فراتر از عراق است

سلام نو سرویس ورزشی: تیم ملی امشب از ساعت ۲۱ در منامه در آخرین بازی خود در گروه c مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف عراق می رود، تیمی که به شکلی جدی به پیروزی در برابر آن نیاز دارد. این بازی وقتی مهم‌تر می‌شود که بدانیم عراق یکی از مقاوم‌ترین حریف‌های تیم ملی فوتبال ایران در سال‌ها گذشته بود و به سادگی به ایران امتیاز نداده است.

به  احتمال اسکوچیچ تیمش را با آرایش ۲-۴-۴ روانه ی میدان کند. با دو مهاجم؛ یعنی مهدی طارمی و سردار آزمون. دو مهاجمی که فصلی موفق در اروپا داشتند. بیرانوند نیز به جای عابدزاده به دروازه باز می‌گردد تا با تجربه خود کمک تیم ملی کند. وحید امیری هم بازیکنی است که به علت مصدومیت نیاز به یک جانشین مطمئن دارد.

بسیاری معتقدند تیم ملی فوتبال ایران چنان قدرتی دارد که تحت هر شرایطی به پیش می‌رود و هیچ چیز جلودار آن نیست، حرفی که البته روی کاغذ با اما و اگرهایی رو به رو است.

با این تفاسیر آیا تیم ملی فوتبال می‌تواند نوار بردهای خود را همچنان ادامه دهد؟ حمید درخشان، پیشکسوت تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش سلام نو تاکید کرد داشته‌‎های تیم ملی بسیار غنی است و ملی پوشان می‌توانند به روند بردهای مقتدرانه خود ادامه دهند.

وی در تشریح عملکرد تیم ملی گفت: تیم ملی تا اینجا بازی‌های خوبی انجام داده است که دور از انتظار نبود، چون ما داشته‌هایی خوب از جمله بازیکنانی توانمند داریم که باعث می‌شود تیم این توان را داشته باشد که با اقتدار و قدرت در بازی امشب با عراق حاضر شود و یک بازی خوب را به نمایش بگذارد.

این مربی فوتبال با اشاره به سختی‌های پیروزی در برابر عراق گفت: این که درباره کم امتیاز گرفتن ما از عراق صحبت می‌شود، به نظرم چندان موثر نیست و ما بسیار فراتر از عراق هستیم، مخصوصا در این دوره بازیکنانی بسیار با تجربه داریم که در لیگ‌های معتبر اروپا بازی می‌کنند. ما باید این برتری را توی زمین هم ثابت کنیم، اتفاقی که به نظر من دور از دسترس نیست.

درخشان نقش کادر فنی در پیروزی‌های اخیر را انکار ناپذیر دانست و ادامه داد: کادر فنی ما در پیروزی‌های ما نقش داشتند و نقش آن‌ها قابل کتمان کردن نیست و در مجموع تا الان عملکرد بسیار خوبی داشتند. من امیدوارم امشب بتوانیم با یک پیروزی راهی مرحله بعد شویم. در صورت رخ دادن پیروزی در بازی امشب و رفتن به مرحله بعد تیم‌ها حساب ویژه‌ای روی ما باز خواهند کرد و احترام ویژه‌ای برای ما قائل خواهند شد.

وی ادامه داد: به نظر من تمام بازیکنان ما تاثیر گذار بودند، اما در بازی بحرین مهدی طارمی نقش فوق‌العاده‌ای داشت و آزمون هم در کنار او بسیار خوش درخشید. در مجموع به نظر من خط حمله ما بسیار ایده آل عمل کرده است و ما یک خط حمله مطمئن داریم. حتی نیمکت ما در خط حمله هم بسیار خوب و قوی است و از بهترین بازیکنان ایران هستند.

درخشان درباره نقاط ضعف احتمالی تیم ملی فوتبال گفت: حریف‌های ما تا اینجا آن قدر قدرتمند نبودند که نقطه ضعف خاصی از ایران مشخص شود، شاید در بازی امشب با عراق و پس از فشارهای این تیم بتوانیم خطوط مختلف تیم ایران را دقیق‌تر ارزیابی کنیم.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید