قاسم میرزایی‌نیکو، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در خصوص آقای جلیلی که خودش را یک سر و گردن از سایرین بالاتر می‌داند این امکان وجود دارد که در نهایت وادار به کناره‌گیری شود. 

مساله رای‌آوری برای محسن رضایی خیلی حیثیتی و مهم نیست / همه نامزدهای پوششی و حتی جلیلی کنار خواهند رفت

به گزارش سلام نو، قاسم میرزایی‌نیکو در گفت‌وگو با ایلنا، در پاسخ به این سوال که اساسا حضور افرادی مانند علیرضا زاکانی و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در عرصه انتخابات به منظور پوشش کاندیدای اصلی جریان اصولگرا صورت گرفته اما حال با توجه به اینکه نامزد مطرحی از سوی اصلاح‌طلبان در صحنه حضور ندارد، در چند روز اخیر شاهد اظهارنظرهایی مبنی بر تداوم حضور برخی نامزدهای پوششی در عرصه هستیم؛ آیا این امکان وجود دارد که رهبران جریان اصولگرا برنامه دیگری برای انتخابات طرح‌ریزی کرده باشند،‌ گفت: کسانی که برنامه کارزار مصنوعی انتخابات ریاست‌جمهوری را برنامه‌ریزی کردند،‌ قطع یقین به این اندیشیده‌اند که این کارزار به کدام سمت و سو برود و در نهایت به چه نتیجه‌ای برسد. من معتقدم باز هم کاندیداهای پوششی و کاندیداهایی که آمده بودند تا بخشی از مسائل را که به نظرشان می‌آمد پوشش دهند، در نهایت کنار می‌کشند. 

وی ادامه داد: اینکه الان واکنش‌ها نشان می‌دهند و می‌گویند تا آخر در صحنه انتخابات خواهیم ماند به این علت است که به دلیل مطرح شدن مکرر پوششی بودن آن‌ها از سوی آقایان همتی و مهرعلیزاده، این مساله برایشان حیثیتی شده است. البته آقای رضایی که باید در همه جا حضور داشته باشد و مساله رای‌آوری هم برایش خیلی حیثیتی و مهم نیست؛ حتی در خصوص آقای جلیلی که خودش را یک سر و گردن از سایرین بالاتر می‌داند نیز این امکان وجود دارد که در نهایت وادار به کناره‌گیری شود. 

میرزایی‌نیکو افزود: تنها به دلیل اینکه مساله پوششی بودن حیثیتی شده می‌خواهند حساسیت موضوع را بالا ببرند و در نهایت بگویند به این دلایل به نفع نفر اول این جریان، کناره‌گیری کرده‌اند. البته کناره‌گیری کلیه افراد نیز به آخرین تحولات درون جریان اصلاحات وابسته است به این معنی که اگر آقایان همتی و مهرعلیزاده با یکدیگر ائتلاف کنند و این مساله باعث نگرانی در جریان اصولگرا شود، قطعا همه نامزدهای پوششی و حتی آقای جلیلی کنار خواهند رفت اما اگر به همین شکل پیش برود و احساس کنند حضور دو کاندیدای جریان اصلاح‌طلب ضرری برای آن‌ها ایجاد نمی‌کند شاید آقای جلیلی در صحنه بماند. 

کد خبرنگار: ۱۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ساسان IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    0 0
    آخه تو چه کاره ای !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید