ویروس منحوس کرونا تمام ارکان زندگی مردم جهان را تحت تأثیر قرار داده، و احتمالا چهارمین جدال استقلال و پرسپولیس هم بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد.

دیدار استقلال و پرسپولیس در جام حذفی باز هم بدون تماشاگر برگزار می شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی،  استادیوم‌ها در اغلب دنیا خالی از تماشاگر هستند و فقط در برخی کشورها آنهم به صورت محدود و معدود، به هواداران اجازه حضور داده می‌شود. در چنین شرایطی چاره‌ای غیر از تداوم مسابقات وجود ندارد و حتی بدون حضور تماشاگران نیز بازیها باید برگزار شود تا چرخ فوتبال بچرخد.

مرحله بعدی رقابت‌های جام حذفی قرعه‌کشی شد و طبق برنامه استقلال باید به مصاف پرسپولیس برود. این یعنی برگزاری دربی پایتخت و تماشای مجدد گل سرسبد رقابت‌های باشگاهی ایران. البته افسوس که بازهم  خبری از هیاهوی هواداران روی سکوها نیست و مسابقه آتی در واقع چهارمین جدال  متوالی استقلال و پرسپولیس لقب خواهد گرفت که در ورزشگاه خالی آزادی برگزار می‌شود.

هواداران آخرین بار بهمن ماه سال ۹۸ توانستند دربی پایتخت را از نزدیک ببینند و پس از آن سه مسابقه میان این دو تیم در شهریور و دی ماه پارسال و البته اردیبهشت امسال به خاطر بحث اپیدمی کرونا، بدون حضور تماشاگر برگزار شد. اتفاق تلخی که امیدواریم حداقل از اواسط برگزاری فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر دیگر شاهد آن نباشیم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید