یک رسانه خبری از تصمیم کره شمالی برای ادمه ساخت دیوارهای بتونی و سیم‌های ولتاژ بالا در کل مرز چین و کره شمالی به منظور جلوگیری از ورود ویروس کرونا به این کشور خبر داد.

تصمیم کره شمالی برای ادامه ساخت دیوار و نرده با مرز چین

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، تارنمای «کره شمالی دیلی» که توسط مخالفان دولت کره شمالی در کره جنوبی اداره می شود روز دوشنبه در گزارشی نوشت: بتازگی نیز رهبران کره شمالی برای تسریع در ساخت و ساز این دیوارها یک گروه از نیروهای ضربت را به مناطق مرزی خاصی در استان یانگ گانگ اعزام کرده اند.

بر اساس این گزارش، مقامات حدود ۱۸۰۰ تا ۲۰۰۰ پرسنل وابسته به این گروه از نیروهای ضربت را به هوچانگ (شهرستان کیم یونگ جیک)، سینپا (شهرستان کیم جونگ سوک) و سامسو در استان یانگ گانگ اعزام کرده اند.

گفته می شود این نیروها تا حد زیادی متشکل از کارگران متعلق به موسسات زیر مجموعه وزارتخانه ها است که کارهای عمومی مانند احداث جاده ها و شهرسازی را اداره می کنند. وزارت کار هم پرسنل این گروه را انتخاب و مجهز کرده است.

این گزارش می افزاید: اعضای گروه ضربت قول داده اند که ساخت دیوارها و سیم های فشار قوی را در کیم یونگ جیک، ‌کیم جونگ سوک و سامسو ظرف یک ماه به پایان برسانند.

این روزنامه می افزاید: قبل از رفتن به مرز، اعضای گروه ضربت نامه وفاداری خود را برای رهبر کره شمالی کیم جونگ اون ارسال کرده اند. آنها در این نامه متعهد شده‌اند که هرگز به سستی و بی احتیاطی روی نخواهند آورد و سوگند یاد کرده اند که برای تقویت اقدامات ضد همه گیری علیه کرونا در مرز، ساخت یک «دیوار ضد گلوله» را ظرف یک ماه انجام دهند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید