بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در نشست پارلمان این رژیم تهدید کرد که دولت چپگرا را سریعتر از آنچه تصور می کنند سرنگون خواهد کرد.

نتانیاهو: دولت چپگرا را سرنگون خواهیم کرد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست پارلمان این رژیم برای رای اعتماد به کابینه جدید به ریاست «نفتالی بنت» تهدید کرد: دولت چپگرا را سریعتر از آنچه بسیاری تصور می کنند، سرنگون خواهیم کرد.

نتانیاهو گفت که اگر قرار باشد در موضع اپوزیسیون قرار بگیرد، این موضع را تا سرنگونی دولت بعدی و بازگشت به قدرت حفظ خواهد کرد. 

رهبر حزب لیکود افزود: تعداد آرا در انتخابات برای ما خوب بود، اما نفتالی بنت (رهبر حزب یامینا) با تقلب و فریب توانست صدها رای به دست آورد.

نفتالی بنت رئیس حزب راست افراطی یامینا، در توافقی برای تقسیم قدرت با یائیر لپید رئیس حزب راست میانه یش عتید به نخست وزیری رسیده است و پارلمان رژیم صهیونیستی امروز برای رای اعتماد به کابینه ائتلافی تشکیل جلسه داده است.

براساس این توافق بنت تا سپتامبر ۲۰۲۳ در قدرت خواهد بود و بعد از آن لپید برای دو سال نخست وزیر رژیم صهیونیستی می شود.

نتانیاهو که رکورد طولانی‌ترین نخست وزیری تاریخ رژیم صهیونیستی را دارد، ریاست حزب راست‌گرای لیکود را حفظ می‌کند و به سرکرده اپوزیسیون در رژیم صهیونیستی تبدیل می‌شود.

وی در نشست امروز پارلمان مدعی شد که اسرائیل در دوره نخست وزیری او به «دستاوردهای بی سابقه» از جمله در مبارزه با ویروس کرونا و حرکت به سمت اقتصاد آزاد، دست یافته است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید