بازیکن تیم ملی فوتبال دانمارک پس از حمله قلبی در نیمه اول بازی تیمش در یورو ۲۰۲۰ مقابل فنلاند تحت درمان فوری پزشکی قرار گرفت.

آخرین خبرها از وضعیت جسمی کریستین اریکسن

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، فدراسیون فوتبال دانمارک تایید کرده است که کریستین اریکسن در بیمارستان در وضعیت پایداری به سر می‌برد و تحت معاینات بعدی قرار دارد. هافبک دانمارک و اینترمیلان پس از حمله قلبی در نیمه اول بازی تیمش در یورو ۲۰۲۰ مقابل فنلاند در کپنهاگ، روز شنبه تحت درمان فوری پزشکی قرار گرفت.

روز گذشته اتحادیه فوتبال دانمارک گفت که این جوان ۲۹ ساله در حوالی رایس‌هاسپیتال، جایی که تحت معاینه بود، به هوش آمد. صبح روز یکشنبه، فدراسیون فوتبال دانمارک (DBU) با صدور به روزرسانی درباره وضعیت او اعلام کرد بازیکن سابق تاتنهام و آژاکس به هم تیمی‌های دانمارکی خود تبریک گفته و در حال انجام آزمایشات بعدی است.

DBU در توئیتر نوشت: "امروز صبح ما با کریستین اریکسن صحبت کرده‌ایم، که سلام خود را به هم تیمی‌هایش رسانده است. وضعیت او پایدار است و برای معاینه بیشتر در بیمارستان بستری است."

DBU اضافه کرد که در پی این حادثه، هم تیمی‌های اریکسن مشاوره روانی دریافت کرده‌اند، که باعث شده بازیکنان هر دو تیم در اضطراب آشکار باشند. پس از حمله قلبی اریکسن، هم تیمی‌هایش در حالی که تحت معالجه قرار گرفت، سپری در اطراف او ایجاد کردند و هواداران هر دو کشور نام هافبک را سر می‌دادند.

DBU گفت: "ما می‌خواهیم از همه بخاطر پیام صمیمانه و آرزوی سلامتی هواداران، بازیکنان، خانواده‌های سلطنتی از دو کشور دانمارک و انگلیس، انجمن های بین المللی، باشگاه ها و غیره به کریستین اریکسن تشکر کنیم. ما همه را تشویق می‌کنیم که سلام خود را به اتحادیه فوتبال دانمارک ارسال کنند، جایی که مطمئن خواهیم شد همه به کریستین و خانواده اش منتقل می‌شوند."

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید