احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نگران روزهای سخت پیش رو هستیم و انتظار داریم مردم در این شرایط همکاری بیشتری داشته باشند.

پیک چهارم کرونا در این استان رکورد زد /  اوضاع بسیار نگران‌کننده و خطرناک است

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، استاندار سیستان و بلوچستان گفت: روند رو به رشد کرونا در استان بسیار نگران کننده بوده به طوریکه هفته گذشته پیک چهارم کرونا در این نقطه از ایران اسلامی رکورد زده است.

 احمدعلی موهبتی در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا اظهارداشت:روند رو به رشد کرونا در سیستان و بلوچستان بسیار نگران‌کننده و خطرناک است و شرایط به گونه ایست که از ابتدای شروع کرونا تاکنون هفته گذشته پیک چهارم کرونا در استان رکورد زده است.

وی بیان کرد: ادامه این روند بسیار خطرناک بوده به طوریکه ممکن است در تأمین امکانات و نیروی انسانی و خدمت رسانی به بیماران با چالش جدی مواجه شویم.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نگران روزهای سخت پیش رو هستیم و انتظار داریم مردم در این شرایط همکاری بیشتری داشته باشند و از گردهمای‌های شبانه در بحث انتخابات اجتناب کنند.

وی تاکید کرد: مسوولان باید با مصاحبه و اطلاع‌رسانی نسبت به شرایط فعلی به مردم هشدار جدی دهند و شدت و حدت موضوع را عنوان کنند.

موهبتی اظهارداشت: روند صعودی کرونا و همه گیری آن به صورت نمودار برای مردم اطلاع رسانی و نسبت رشد آن برای مردم بازگو شود.

وی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی دستورالعمل های ابلاغی در حوزه کرونا را با تاکید موکد اجرا کنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید