کیوان امجدیان، نویسنده و منتقد سینما می‌گوید تنها چیزی که این روزها باعث شده مخاطب کمتری فرصت دیدن فصل دوم زیرخاکی را داشته باشد، زمان پخش آن است. فوتبال، والیبال، انتخابات و مناظرات باعث شده تا این سریال آن چنان که شایسته است دیده نشود.

زیرخاکی در فصل دوم به بلوغ رسیده / انتخاب زمان مناسب پخش می‌توانست مخاطب این فصل سریال را بیشتر کند

به گزارش سلام نو، کیوان امجدیان در گفت‌وگو با ایرنا درباره کیفیت سریال زیرخاکی۲ که از شبکه یک سیما در حال پخش است، اظهار داشت: مجموعه طنز اجتماعی زیرخاکی داستانی جذاب را در فصل دوم همانند فصل اول پی گرفته است. خط داستانی این مجموعه به خوبی پیش می‌رود و اتفاقات در این سریال به خوبی و درست چیده و اجرا شده است.

وی ادامه داد: از این سریال با توجه به عوامل حرفه‌ای و مجموعه خوبی که دارد انتظاری دیگری جز یک سریال خوب نباید داشت. سریال در فصل دوم به بلوغ رسیده است و مخاطب شخصیت‌های داستان را به خوبی می‌شناسد.

این منتقد سینما افزود: در فصل اول مخاطب نیاز به زمان داشت تا به قصه ورود کند و شخصیت ها را کامل بشناسد اما در فصل دوم بیننده با شخصیت‌ها کاملا آشنا است. سریال بامزگی‌ها و طنز خوبی دارد و شخصیت‌ها هم پخته‌تر شده‌اند همه بخش‌ها در سریال به بلوغ نسبی دست یافته‌اند و مخاطب از دیدن سریال لذت می‌برد.

امجدیان تاکیدکرد: شاید تنها چیزی که این روزها باعث شده مخاطب کمتری فرصت دیدن این مجموعه را داشته باشد، زمان پخش آن است. از یک طرف فوتبال، والیبال، انتخابات و مناظرات دست به دست هم داده است تا این سریال که حاصل زحمت جلیل سامان و دوستانش است همچنین تصمیم درست معاونت سیما برای ساخته شدن فصل دوم، آنگونه که شایسته این زحمات است باید و شاید دیده نشود.

وی افزود: شاید کمی دقت در انتخاب زمان مناسب پخش می‌توانست مخاطب این فصل سریال را چندین پله بیشتر از فصل اول آن کند و این سریال بهتر از فصل اول که در ماه مبارک رمضان سال گذشته پخش شد، دیده شود. در واقع هر سریال دیگری هم در این مقطع زمانی پخش می‌شد امکان دیده شدنش پایین بود اما باز هم مخاطب به دلیل آشنایی و نوع طنز جاری در سریال پیگیر پخش آن هست و کار را در تلویزیون دنبال می‌کند. 

کد خبرنگار: ۱۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    0 0
    واقعا کسی این مزخرفات ( زیرخاکی ، دیوار به دیوار ، ... ) را تماشا می کنه ؟ اگر جواب مثبته پس چرا هر سال ، هر سال هم در چند نوبت سریالهای آقای عطاران که الان خود این سریال ها هم زیر خاکی شده اند پخش میشه ؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید