مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا که در سه بخش پومسه، پاراتکواندو و کیوروگی به مدت ۵ روز به میزبانی لبنان برگزار می‌شود، از فردا آغاز خواهد شد.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا از فردا آغاز می‌شود
به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات قهرمانی آسیا در ۳ بخش پومسه، پاراتکواندو و کیوروگی از فردا (دوشنبه - ۲۴ خردادماه) به مدت ۵ روز و در استادیوم «نوهاد نوفال» بیروت برگزار می‌شود.
پومسه روها از فردا روی «شیء هاپ چانگ»

ششمین دوره مسابقات قهرمانی پومسه آسیا فردا (دوشنبه - ۲۴ خردادماه) از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۲۰ به وقت تهران با حضور ۸۸ ورزشکار از ۱۱ کشور برگزار می‌شود که ایران با ۱۱ نماینده حضور دارد.

تیم ملی پومسه مردان با ترکیب محمدامین گماریان، امیررضا مهربان، علی سهرابی، رضا نظری، علی سلمانی، حسین بهشتی و رضا نظری و تیم ملی پومسه زنان با ترکیب مرجان سلحشوری، راضیه آقایی، فاطمه حسام و آتوسا فرهمند در این رویداد حضور پیدا می‌کنند.

هدایت تیم ملی پومسه مردان برعهده حسینعلی نظری به عنوان سرمربی است و سرمربیگری بانوان را فاطمه اسدپور برعهده دارد.

شاگردان خانلرخانی سه شنبه به میدان می‌روند

ششمین دوره مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا روز سه شنبه - ۲۵ خردادماه از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۲۰:۳۰ با حضور ۸۴ ورزشکار از ۲۰ کشور پیگیری خواهد شد که پاراتکواندو کشورمان با ۸ نماینده به مصاف رقبای خود می‌رود.

مهدی پوررهنما، اصغر عزیزی، سعید صادقیان پور، حامد حق شناس و مهدی بهرامی آذر در ترکیب تیم ملی پاراتکواندو مردان قرار دارند و فاطمه دودانگه، رایحه شهاب و مهتاب نبوی نیز به عنوان نمایندگان پاراتکواندو بانوان ایران در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

پیام خانلرخانی سرمربیگری و مهدی احمدی مربیگری تیم ملی پاراتکواندو را برعهده دارد؛ عاطفه کشاورز نیز سرمربی و الهه مهربانی مربی تیم ملی پاراتکواندو بانوان است.

برنامه مسابقات شاگردان عسگری و کمرانی

بیست و چهارمین دوره این رقابت‌ها در بخش کیوروگی نیز از روز چهارشنبه - ۲۶ خردادماه آغاز می‌شود؛ در روز نخست، مسابقات اوزان ۵۴-، ۶۸- و ۸۷- کیلوگرم مردان و ۴۶-، ۵۳-، ۵۷- و ۷۳- کیلوگرم گروه زنان انجام خواهد شد که میرهاشم حسینی (۶۸- کیلوگرم)، نگار اسماعیلی (۴۶- کیلوگرم)، غزل سلطانی (۵۳- کیلوگرم) و ناهید کیانی (۵۷- کیلوگرم) نمایندگان تیم ملی کشورمان هستند.

حسین لطفی (۵۴- کیلوگرم)، محمدرضا خانی (۸۷- کیلوگرم)، فرشته خزایی (۴۶- کیلوگرم) و زینب اسماعیلی (۷۳- کیلوگرم) نیز که در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا – کیش موفق به کسب سهمیه حضور در این مسابقات شدند، بر روی شیاپ چانگ می‌روند.

پنجشنبه - ۲۷ خردادماه و در روز دوم این رویداد، مبارزات اوزان ۵۸-، ۷۴- و ۸۷+ کیلوگرم مردان و ۴۹-، ۶۲- و ۷۳+ کیلوگرم گروه زنان برگزار می‌شود که آرمین هادی پور (۵۸- کیوگرم)، امیرمحمد بخشی (۷۴- کیلوگرم)، سجاد مردانی (۸۷+ کیلوگرم)، پریسا جوادی (۶۲- کیلوگرم) و زهرا پوراسماعیل (۷۳+ کیلوگرم) ملی پوشان تکواندو کشورمان هستند که به مصاف حریفان خود می‌روند. همچنین مهدی جلالی (۷۴- کیلوگرم) و نفیسه رنگرززاده (۷۳+ کیلوگرم) نیز که سهمیه حضور در این مسابقات را داشتند، دیگر نمایندگان ایران هستند.

اما جمعه - ۲۸ خردادماه و در روز پایانی، رقابت‌های اوزان ۶۳- و ۸۰- کیلوگرم گروه مردان و ۶۷- کیلوگرم گروه زنان پیگیری خواهد شد. سروش احمدی (۶۳- کیلوگرم)، مهران برخورداری (۸۰- کیلوگرم) و ملیکا میرحسینی (۶۷- کیلوگرم) به عنوان نمایندگان تیم ملی در این روز بر روی شیاپ چانگ می‌روند. سینا بهرامی (۶۳- کیلوگرم) و یلدا ولی نژاد (۶۷- کیلوگرم) نیز از طریق کسب سهمیه جواز حضور در این مسابقات را داشتند که در این روز رو در روی رقبایشان قرار می‌گیرند.

هدایت تیم ملی مردان برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و وحید عبداللهی به عنوان مربی است. مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی بانوان است و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی مربیان تیم هستند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید