عامل انتشار تصاویر خصوصی یک زن در ایلام دستگیر شد.

ماجرای انتشار تصاویر خصوصی زن ایلامی

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سرهنگ "علی جمالی" رئیس پلیس فتا استان ایلام در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی مراجعه یک شهروند خانم و ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس مدعی شد فردی ناشناس با ساخت پیج‌های جعلی متعدد و انتشار تصاویر خصوصی باعث هتک حیثیت وی شده است، رسیدگی به پرونده‌ در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از حضور شاکیه و اخذ اظهارات وی پرونده تشکیل و با بررسی مستندات و انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، عامل ایجاد مزاحمت که از آشنایان شاکی بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در این پلیس حاضر شد.

این مقام سایبری تصریح کرد: متهم در برابر مستندات موجود به جرم ارتکابی خود اعتراف کرده و انگیزه خود از این اقدام را، انتقام‌جویی و اختلافات قبلی عنوان کرد و در نهایت پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی ارسال شد.

سرهنگ جمالی ضمن اشاره به این موضوع که شبکه‌های اجتماعی محل امنی برای نگهداری تصاویر خصوصی افراد نیست، از شهروندان خواست از انتشار و به اشتراک گذاری تصاویر شخصی در فضای مجازی جدا خودداری کنند.

رییس پلیس فتا ایلام از عموم شهروندان درخواست کرد: هرگونه موارد سوءاستفاده در فضای مجازی را با شماره تلفن‌های 6-08421821132 یا مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir به همکاران ما اطلاع دهند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید