۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
کد خبر: 55260825

حمل و نقل بار و کالا از نقاط مختلف ایران برای ترکیه یکی از تخصص های مجموعه آنی بار است که بصورت  حرفه ای با کمترین هزینه به شما عزیزان ارائه می گردد .

باربری از ایران به ترکیه

حمل و نقل تخصصی برای کشور های دیگر مخصوصا ترکیه توسط آنی بار از همه نقاط ایران انجام میشود و شما می توانید انواع کالاهای تجاری و صنعتی و شخصی خود را از این طریق به شهر های مختلف ترکیه ارسال کنید .

ارسال بار به همه شهر های ترکیه انجام میشود :

· استانبول

· ازمیر

· آنکارا

· کوش آداسی

· بورسا

· ترابزون

· مانیسا

· آنتالیا

· آدانا

· و . . .

ارسال بار به ترکیه بصورت همه روزه از همه شهر ها و شهرستان ها انجام میشود و محدودیتی در خدمات رسانی آنی بار وجود ندارد .

انواع روش های حمل بار برای ترکیه

برای ارسال بار و کالا به ترکیه ۳ روش حمل و نقل در نظر گرفته میشود که عبارتند از :

· حمل زمینی ( ترانزیت زمینی )

· حمل هوایی

· حمل دریایی ( ترکیبی )

هر یک از این روش های حمل و نقل بنا بر نیاز شما و نوع محموله و شرایط ان انجام خواهد شد و از نظر زمانی ، هزینه و . . . میبایست روش حمل متناسب را در نظر گرفت.

برای ارسال محموله های مختلف ، مجموعه آنی بار روش هایی را به شما پیشنهاد می نماید که بر اساس تجربه متناسب با نوع محموله شما هستند . اما نهایتا انتخاب روش حمل مناسب بر عهده شما عزیزان است .

هر یک از روش های حمل و نقل بار از ایران به ترکیه دارای مزایا و معایبی هستند که در ادامه به آن می پردازیم .

باربری از ایران به ترکیه

ارسال زمینی به ترکیه :

در این روش ، حمل و نقل از طریق جاده و مرز زمینی صورت میگیرد . این یک روش بسیار مقرون به صرفه است که به دلیل وجود مرز زمینی با کشور ترکیه از نظر هزینه مناسب است .

در این روش ، شما از هر نقطه ای از ایران می توانید کالای خود را با استفاده از کامیونت مسقف یا تریلی ترانزیت که قابلیت پلمپ دارند به نقاط مختلف ترکیه ارسال کنید .

هزینه های این روش نسبتا کم است اما مدت زمان تحویل بار اندکی زیاد است . حدود ۱ هفته تا ۱۰ روز )

ارسال هوایی از ایران به ترکیه

ارسال هوایی کمی تخصصی تر است . برای ارسال هوایی ابتدا باید محموله شما سمپاشی و سپس در جعبه های چوبی مخصوص قرار گیرد . سپس به لاین هوایی در فرودگه ( به عنوان مثال فرودگاه امام تهران ) تحویل داده میشود و بعد از ۱-۲ روز در فرودگاه مقصد محموله به شما تحویل داده میشود .

این روش از نظر هزینه اندکی گران است اما تحویل محموله بسیار سریع انجام میشود .

برای ارسال خرده بار به ترکیه ، بهترین روش حمل هوایی است که تحویل سریع را به شما ارائه می نماید .

باربری از ایران به ترکیه

حمل ترکیبی برای ترکیه

یکی دیگر از روش های حمل و نقل ، حمل ترکیبی است که از طریق مسیر های زمینی و دریایی انجام میشود . حمل و نقل دریایی از نظر هزینه مناسب است اما این روش زمان بر است و برای محموله های ترانزیت مناسب است .

به عنوان  مثال ، آنتالیا یک شهر بندری در ترکیه است . ارسال بار بصورت ترکیبی به این شهر امکان پذیر است . ابتدا باید از طریق زمینی محموله شما با استفاده از کانتینر  ۴۰ یا ۲۰ فوت به بندرعباس یا بنادر دیگر ارسال شود .سپس با کشتی به آنتالیا حمل شود . پس از آن ، دوباره کانتینر روی تریلی بارگیری و از طریق مسیر زمینی به نقطه مورد نظر شما ارسال میشود .

اما همین روش برای ارسال بار به آنتالیا را می توان از طریق حمل زمینی درب به درب نیز بصورت همه روزه با تریلی ترانزیت چادری انجام داد .

باربری از ایران به ترکیه

ارسال محموله های تجاری از ایران به ترکیه

تجار محترمی که قصد ارسال بار و محصولات خود به شهر های مختلف ترکیه را دارند ، می توانند پس از دریافت مجوزهای صادراتی خود برای اقدام به حمل زمینی ، دریایی و هوایی از طریق آنی بار نمایند .

علاوه بر محموله های تجاری ، امکان ارسال محموله های صنعتی و دستگاه های تولیدی نیز وجود دارد که توسط آنی بار از طریق مرز به راحتی انجام میگیرد . البته در صورتی که محموله شما ممنوعیت خروج از کشور نداشته باشد .

به عنوان مثال ، در برخی موارد دیده شده است که برای ارسال برخی مواد غذایی مانند شکر ، پنبه ، لبنیات و . .. . . محدودیت صادرات قرار داده شده است .

برای حمل و نقل محموله های تجاری و صنعتی ،  ارسال بار به ازمیر بصورت همه روزه و تخصصی با خدمات حرفه ای آنی بار انجام میشود.

ارسال اثاثیه و لوازم منزل به ترکیه

یکی دیگر از خدمات آنی بار ، حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل است که برای مهاجرین عزیز با کمترین نرخ کرایه ارائه میشود .

حمل و نقل اثاثیه منزل معمولا بصورت زمینی و با استفاده از کامیونت مسقف یا تریلی ترانزیت انجام میشود و هزینه های معقول و مناسبی دارد .

برای ارسال اثاثیه ، آنی بار به ۲ صورت حمل گروپاژ و حمل دربستی خدمات به شما ارائه می نماید .

در روش حمل دربستی ، خودروی بابری در مقابل منزل  شما اثاثیه را بارگیری و در گمرک شهر مورد نظر در ترکیه تحویل می نماید و در مورد حمل گروپاژ ، خودروی باربری ابتدا اثاثیه را به انبار شرکت انتقال می دهد و پس از چند روز و تکمیل شدن ظرفیت یک تریلی ، محموله که شامل اثاثیه ۲-۳ نفر است به ترکیه ارسال می شود .

ارسال اثاثیه به ترکیه بصورت همه روزه و با کمترین هزینه توسط آنی بار انجام خواهد شد . تنها کافیست با شماره های مشاوران ما در ارتباط باشید .

Description: D:\عکس ها\trucks\حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل برای شهر های مختلف ترکیه.jpg

موارد ممنوعه در ارسال اثاث به ترکیه

لیست زیر ، برخی از اقدام و موارد ممنوع شده برای ورود به ترکیه را مشخص نموده است که این لیست می تواند در روزهای مختلف طی شرایط مختلف دوچار تغییرات گردد.

۱. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 

۲. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 

۳. میوه و سبزیجات خشک و منجمد

۴. عرقیجات و ترشیجات 

۵. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن

۶. انواع دارو و یا دخانیات 

 

ورود این اقلام در مرز ترکیه و گمرک بررسی میگردد و در صورت همراه داشتن این اقلام ، جریمه هایی به شما ازطرف ترکیه ای تعلق خواهد گرفت.

آنی بار تخصصی ترین و حرفه ای ترین خدمات حمل و نقل از ایران به ترکیه را برای جابجایی اثاثیه و لوازم منزل و همچنین حمل کالاهای تجاری به شما عزیزان ارائه می نماید که بطور قطعی ارزانترین نرخ کرایه نیز می باشد .

برای مشاوره با کارشناسان آنی بار ، لطفا با تماس از طریق سامانه تلفن پنج رقمی آنی بار ۰۲۱۵۷۶۶۹ اقدام نمایید  و یا از سایت anibar.net  بازدید نمایید .

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید