جالب است که این والواشرهای کاربردی و مفید، به خاطر رنگ زیبایی که دارند خود به خود علاوه بر تغذیه کردن گیاهان شما تاثیر مثبتی روی دکوراسیون داخلی خانه یا محل کار شما می‌گذارند. البته یادتان نرود که وال واشر ال ای دی غیر از خانه، در گلخانه‌ها و حتی زمین‌های کشاورزی نیز به عنوان مکملی برای نور خورشید استفاده می‌شود.

​​​​​​​لامپ وال واشر ال ای دی و کاربردهای آن را بشناسید

لامپ وال واشر ال ای دی یکی از جذاب‌ترین و مدرن‌ترین ابزارهای نورپردازی داخلی و شهری است. مزایای خرید وال واشر LED و به طور کلی تمام انواع لامپ‌های ال ای دی آن‌قدری هست که پیش بینی شده بازار خرید آن‌ها که در سال ۲۰۱۴ فقط ۲ میلیارد دلار بود، در سال ۲۰۲۳ به ۲۵ میلیارد برسد. بیایید با هم این محصول پرکاربرد و پرطرفدار را بیش‌تر بشناسیم.

وال واشر ال ای دی چیست؟

وال واشر ال ای دی نوعی لامپ دیود نوری یا همانLED  است. لامپ‌های والواشر برای نورپردازی خطی و معمولا از بالا به پایین استفاده می‌شوند. علت نام‌گذاری لامپ وال واشر، شکل نورپردازی آن است که نور را از بالا به پایین دیوار پرتاب می‌کند و سطح آن را می‌پوشاند.

​​​​​​​لامپ وال واشر ال ای دی و کاربردهای آن را بشناسید

هدف از نصب چراغ وال واشر ال ای دی معمولا ایجاد پرده‌ی نور به عرض‌های مختلف در ستون‌ها و دیوارهای داخلی ‌و بیرونی ساختمان‌ها جهت نورپردازی و همچنین زیبایی بخشیدن به نما و چشم انداز ساختمان‌ها و آپارتمان‌ها است.

همچنین لامپ وال واشر جایگزین مدرنی برای پروژکتور به شمار می‌رود که از نظر تولید نور بیش‌تر و مصرف برق کم‌تر و همچنین تنوع رنگ و مدل، نسبت به پروژکتورها برتری دارد.

کاربرد وال واشر LED چیست؟

استفاده از وال واشر ال ای دی معمولا مورد علاقه افرادی است که به غیر از روشنایی محیط، دغدغه‌ی طراحی دکوراسیون و توجه به زیبایی آن را نیز دارند. خصوصا افرادی که نورپردازی مدرن را برای دکوراسیون داخلی یا نمای خارجی ساختمان خود استفاده می‌کنند، احتمالا از کاربرد وال واشر LED نیز غافل نیستند.

از میان کاربردهای لامپ وال واشر در خیابان و محیط های عمومی می‌توان به نورپردازی معابر شهری، پل‌های عابر پیاده، تالارها و رستوران‌ها، آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مدرن، آثار باستانی و... اشاره کرد و نمونه‌های کاربرد لامپ وال واشر در دکوراسیون داخلی، نورپردازی سقف، نورپردازی پشت تابلوها با چراغ وال واشر و استفاده از وال واشر در نورپردازی اتاق خواب هستند.

به طور کلی می‌توان گفت که کاربرد اصلی لامپ والواشر نورپردازی کردن سطوح گوناگون نظیر پل و دیوار و سقف و... است. البته از کاربردهای دیگر وال واشرLED  می‌شود به ساخت انواع چراغ های خطی پرچمی (وال واشر پرچمی و پرچم ایران) نیز اشاره کرد.

استفاده از لامپ وال واشر ال ای دی در طراحی دکوراسیون

از آن‌جایی که نورپردازی، مکمل چیدمان داخلی و جلوه‌بخش آن است و از طرفی لامپ‌های ال ای دی مدرن، هر یک به نحوی جای خود را در نورپردازی دکوراتیو پیدا کرده اند، استفاده از لامپ وال واشر LED در طراحی دکوراسیون بسیار در چشم انداز کلی محیط اثرگذار است.

به عنوان مثال، استفاده کردن از لامپ والواشر ال ای دی طلایی رنگ در خانه‌ای با دکوراسیون سفید یا مشکی یا نمای بیرونی ساختمانی سنگی، آن را بسیار اعیانی و گران قیمت جلوه می‌دهد و یا استفاده از والواشرهای RGB  و مولتی کالر در پارک‌ها و معابر شهری، محیط را از یک نواختی در می‌آورد.

​​​​​​​لامپ وال واشر ال ای دی و کاربردهای آن را بشناسید

رنگ‌های وال واشر ال ای دی

یکی از معروف‌ترین قابلیت‌های لامپ های وال واشر LED حالت‌های گوناگونی است که برای رنگ آمیزی نور دارند. لامپ‌های وال واشر هم به صورت تک رنگ موجودند و هم به صورت چند رنگ. وال واشرهای RGB دارای سه رنگ آبی، سبز و قرمز هستند و وال واشرهای فول کالر تمام رنگ‌های موجود برای لامپ والواشر را دارند.

برای استفاده از وال واشر فول کالر شما همیشه امکان عوض کردن رنگ چراغ‌ها را دارید و حتی بعضی از وال واشرها ریموت کنترل از راه دور دارند و می‌توانید رنگشان را با کنترل تغییر بدهید. ضمن این که سرعت و شکل رقص نور چراغ وال واشر کنترلی را نیز می‌توان از دور تعیین کرد.

مزایای خرید لامپ وال واشر LED

وال‌واشرهای LED فارغ از زیبایی و مدرن بودن‌شان، مزایای دیگری دارند که باعث محبوبیت آن‌ها و افزایش تمایل به خرید وال واشر شده است. از جمله‌ی این مزایا می‌توان به کم مصرفی وال واشر و در عین حال، پرتاب نور زیاد آن اشاره کرد.

همچنین، وال واشرها هم مانند سایر ابزار روشنایی ال ای دی، حرارتی تولید نمی‌کنند و در نتیجه، عمر بسیار بالا و استهلاک اندکی دارند که در نهایت باعث سود خریدار می‌شود.

در مورد دوام وال واشر ال ای دی این را هم باید اضافه کرد که این لامپ‌ها به علت قابل نصب بودن در محیط های عمومی، بسیار محکم، استاندارد، ضد رطوبت و ضد گرد و غبار هستند و حتی در معابر عمومی در معرض باد و باران هم آسیبی نمی‌بینند، چه برسد به خانه، پاساژ یا دفتر کار.

قیمت چراغ والواشر ال ای دی

قیمت وال واشر هم نظیر دیگر کالاها با توجه به کیفیت، نوع برند، امکانات، اندازه و برق مصرفی‌اش می‌تواند بسیار متغیر باشد. مثلا فردی که نیاز ندارد وال واشر ضد آب یا وال واشر کنترلی تهیه کند، قطعا کم‌تر از کسی هزینه می‌کند که به محصولی با این امکانات نیاز دارد.

به طور تقریبی می‌توان گفت با مبالغی  بین ۲۰ هزار تومان تا صد برابر آن، می‌توان نسبت به خرید وال واشر ال ای دی اقدام کرد و البته نکته‌ی مثبت این است که قیمت وال واشر LED در مقایسه با انواع دیگر لامپ‌ها، به علت عمر بالایی که دارد بسیار به صرفه است.

وال واشر رشد گیاه چیست؟

وال واشر رشد گیاه یا همان وال واشر گرولایت ابزاری است که نورپردازی مناسب گیاه شما را با مصرف حداقل برق انجام می‌دهد و انواع گوناگونی مناسب گیاهان و محیط‌های مختلف دارد. نوری که وال واشر رشد گیاه ساطع می‌کند، از جنس نور لامپ‌های معمولی نیست؛ بلکه نور مصنوعی خورشید است و طیف های مفید نور خورشید برای گیاهان را تولید می‌کند.

جالب است که این والواشرهای کاربردی و مفید، به خاطر رنگ زیبایی که دارند خود به خود علاوه بر تغذیه کردن گیاهان شما تاثیر مثبتی روی دکوراسیون داخلی خانه یا محل کار شما می‌گذارند. البته یادتان نرود که وال واشر ال ای دی غیر از خانه، در گلخانه‌ها و حتی زمین‌های کشاورزی نیز به عنوان مکملی برای نور خورشید استفاده می‌شود.

سفارش والواشر ال ای دی اختصاصی

هرچند لامپ‌های ال ای دی در ابتدای تولید خود، فقط در رنگ قرمز موجود بودند، اما امروزه تولید وال واشرLED  در هر رنگ، اندازه و با هر امکاناتی که می‌خواهید ممکن است. بنابراین برای خرید وال واشر ال ای دی می‌توانید به فروشگاه آنلاین مانی نور به نشانی maninour.com سر بزنید و یا با شماره‌های ۰۹۳۷۲۱۷۶۲۳۶ یا ۰۹۱۲۶۳۵۶۶۷۲ تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید تا در نهایت بتوانید وال واشر ال ای دی اختصاصی خود را سفارش بدهید و از مزایای آن بهره‌مند شوید. گروه روشنایی مانی نور دارای سال‌ها تجربه در ساخت انواع تجیهزات نورپردازی بوده و محصولاتش دارای ۳ سال گارانتی بدون قید و شرط و ۷۲ ساعت مهلت تست می‌باشد.

​​​​​​​لامپ وال واشر ال ای دی و کاربردهای آن را بشناسید

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید