محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی با نیچروان بارزانی، رییس اقلیم کردستان عراق دیدار و گفتگو کرد.

ولیعهد ابوظبی و نیچروان بارزانی با یکدیگر دیدار کردند

به گزارش سلام نو، ایسنا به نقل از شفق نیوز نوشت: محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی در کاخ «شاطئ» با نیچروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق که به امارات سفر کرده است، دیدار کرد.

نیچروان بارزانی در جریان این دیدار به بررسی روابط و همکاری بین امارات و عراق به ویژه اقلیم کردستان در زمینه‌های اقتصادی، سرمایه‌گذاری، رشد و توسعه‌ای، انسانی و بهداشتی پرداخت.

در این دیدار تحولات در عرصه کرونا در اقلیم کردستان، تلاش‌ها و همکاری بین دو کشور جهت ممانعت از پیامدهای انسانی و اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت.

محمد بن زاید آل نهیان و نیچروان بارزانی در خصوص تحولات منطقه و تلاش‌های صورت گرفته در خصوص آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

همچنین در این دیدار حمدان بن محمد، حاکم دبی، محمد بن حمد بن طحنون، رئیس شورای مدیریتی شرکت فرودگاه‌های ابوظبی، علی بن حماد الشامسی، معاون دبیرکل شورای عالی امنیت ملی، محمد مبارک المزروعی، معاون دبیرکل دفتر ولیعهد ابوظبی و انور قرقاش، مشاور رئیس امارات در امور دیپلماتیک حضور داشتند.

از طرف عراقی نیز فوزی توما، رئیس دفتر ریاستی اقلیم کردستان، فلاح مصطفی بکر، مشاور رئیس اقلیم و مظفر الجبوری‌، سفیر عراق در امارات حضور داشتند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید