ساعت ۳:۳۳ دقیقه بامداد امروز یک تانکر حامل مازوت در سنندج واژگون شد.

تانکر سوخت در سنندج منفجر شد / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از واژگونی تانکر حامل مازوت در مسیر بلوار دکتر حسینی بالاتر از تعویض پلاک خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه راننده این تانکر جان خود را از دست داد.

صالح زندی اظهار کرد: ساعت ۳:۳۳ دقیقه بامداد امروز طی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ خبر از واژگونی تانکر حامل مازوت در بلوار دکتر حسینی بالاتر از تعویض پلاک اعلام شد. 

 معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: نیروهای ایستگاه‌های یک و دو بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و عملیات امدادرسانی را انجام دادند. 

تانکر سوخت در سنندج منفجر شد / عکس

وی اعلام کرد: راننده تانکر حامل مازوت در بلوار دکتر حسینی به دلیل عدم کنترل وسیله نقلیه به یک دستگاه تریلی حامل کانتینر که در حاشیه بلوار پارک شده بود؛ برخورد می‌کند و کابین از تانکر جدا شده و تانکر به یک دستگاه اتوبوس پارک شده در حاشیه بلوار برخورد و واژگون می‌شود. 

زندی افزود: با توجه به واژگونی تانکر مواد سوختی در این بلوار سرازیر شد که بلافاصله نیروهای امداد به همراه چندین دستگاه ماشین آلات سازمان عمران شهرداری با حمل خاک نسبت به پاکسازی این بلوار اقدام نمودند. 

وی افزود: متاسفانه در این حادثه راننده تانکر جان خود را از دست داد و هم اکنون مسیر بلوار دکتر حسینی با جابجایی تانکر و پاکسازی کامل مسیر بازگشایی شده و تردد در آن در جریان است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید