مهرداد بابایی رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز گفت: یک نفر خانم ۱۹ ساله روز جمعه ۲۱ خرداد ماه در رودخانه کرج غرق شد.

روز پر حادثه در رودخانه کرج / دختر ۱۹ ساله جان باخت

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، مهرداد بابایی اظهار کرد: از ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ خرداد ماه تا کنون اورژانس استان البرز با پاسخگویی حدود ۱۳۰۰ تماس و حدود ۴۰۰ مأموریت روز پرکاری را پشت سر گذاشته است. ازجمله اورژانس هوایی استان امروز طی دو پرواز به دو بیمار امدادرسانی کرد.

وی بیان کرد: در مأموریت اول که ساعت ۹:۳۲ اعلام شد، بیمار یک خانم ۷۵ ساله با تشخیص سکته مغزی بود. ابتدا یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شده و اقدامات اولیه درمانی را برای بیمار انجام داد.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز تصریح کرد: سپس با توجه به حساسیت وضعیت بیمار، ایشان جهت طی ادامه روند درمان در پد گلینک به بالگرد اورژانس هوایی تحویل گردیده و سپس به بیمارستان شهید رجایی کرج منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: در مأموریت دوم نیز که ساعت ۱۳:۴۵ اعلام شد، بیمار یک خانم ۶۳ ساله با تشخیص مشکل قلبی بود.

بابایی گفت: ابتدا یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شده و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، بیمار برای ادامه روند درمان به بالگرد اورژانس هوایی تحویل گردیده و سپس به بیمارستان شهید رجایی کرج منتقل شد. با احتساب این دو پرواز، اورژانس هوایی استان البرز از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون طی انجام ۴۳ پرواز به ۴۳ مددجو امدادرسانی کرده است.

رودخانه کرج یک کشته و یک مفقود گرفت

وی اظهار کرد: اورژانس البرز در روز جمعه به مصدومین دو مأموریت غرق‌شدگی نیز امدادرسانی کرد. در مورد اول ساعت ۱۷:۳۴ جمعه ۲۱ خرداد ماه یک مورد حادثه غرق شدگی به اورژانس استان البرز اعلام شد. بلافاصله ۳ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز بیان کرد: حادثه در جاده چالوس، رودخانه کرج قبل از روستای کندور برای اعضا یک خانواده رخ داده بود.

وی تصریح کرد: یک نفر خانم ۱۹ ساله و یک نفر آقا ۱۳ ساله غرق شدند. تکنسین‌های اورژانس اقدامات احیا را برای هر دو شخص انجام دادند که خوشبختانه آقا پس از احیا موفق به بیمارستان امام علی (ع) تحویل داده شد اما خانم در حال احیا به بیمارستان تحویل داده شد اما متأسفانه موفق نبوده و در بیمارستان جان باخت.

بابایی خاطرنشان کرد: مصدوم مأموریت دوم غرق‌شدگی در رودخانه کرج نیز در حال حاضر مفقود بوده و تلاش‌ها برای یافتن وی ادامه دارد.

وی متذکر شد: اورژانس استان البرز در روز جمعه ۲۱ خرداد ماه، به ۳۵ مصدوم حوادث ترافیکی در سطح استان نیز تا این لحظه امدادرسانی کرده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید