گردشگر زن ۲۳ ساله که در حال فرار از دست مهاجمی که قصد تجاوز به وی را داشت از صخره سقوط کرد.

سقوط گردشگر زن هنگام فرار از دست فردی که قصد تجاوز به او را داشت

به گزارش سلام نو، یک گردشگر امریکایی ۲۳ ساله بدنبال تلاش برای فرار از مهاجمی که قصد تجاوز به وی را داشت از صخره سقوط کرد. "هانا گاویوس" اذعان داشته توسط مرد محلی با نام "آپای رین گورچای" ۲۸ ساله مورد حمله قرار گرفته است.

هانا در راه بازگشت به هتل خود نزدیک منطقه توریستی واقع در جنوب تایلند برای پیدا کردن آدرس دچار مشکل می شود که جهت پرسیدن آدرس وارد فروشگاهی می شود. گاویوس که به عنوان معلم انگلیسی در ویتنام مشغول بکار بوده توسط یکی از کارگران آن فروشگاه برای رسیدن به هتل هدایت می شود. این کارگر خبیث بجای هدایت این گردشگر به سمت هتل هانا را به سمت دیگری می برد.

گاویوس در گفتگویی اذعان داشته است: "من برای کمک ساعت ۱۱ شب داخل فروشگاه شدم و برای رسیدن به هتل توسط یکی از کارگران فروشگاه هدایت شدم که حس خوشایندی نسبت به وی نداشتم. وی مرا به بیراهه کشاند و قصد داشت مرا مورد تعرض قرار دهد.

برای فرار از دست مهاجم به سمت جنگل فرار کردم که از صخره پایین افتادم و از ناحیه کمر و ستون فقرات آسیب دیدم. به رغم آسیب دیدگی و در حالی که بیهوش شده بودم وی مرا مورد آزار جنسی قرار داد." قربانی بعد از سپری کردن دوران نقاهت از بیمارستان مرخص شده و متهم نیز در بازداشت بسر می برد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید