جوش شیرین یکی از مواد اصلی آشپزخانه است که اکثر مواقع در خانه وجود دارد. اکثر افراد دانشی عمومی در مورد کاربرد جوش شیرین دارند، ولی جوش شیرین کاربردهای زیادی دارد که می‌تواند زندگی شما را بسیار راحت‌تر کند.

معجزه جوش شیرین زندگی شما را تغییر خواهد داد!

به گزارش سلام نو، اینها بهترین کاربردها برای جوش شیرین است که شاید هرگز نمی‌دانستید و آرزو میکنید زودتر آنها را یاد می‌گرفتید!

ضدعفونی کردن میوه‌های تازه

با مخلوط کردن یک قاشق چایخوری جوش شیرین به هر 2 فنجان آب، میوهها و سبزیجات را تمیز نگه دارید و اجازه دهید میوهها و سبزیجات چند دقیقه در این محلول بمانند. این کار، اطمینان حاصل میکند که هرگونه آلودگی و سموم دفع آفات به طور کامل پاک میشوند. کامل بشویید و لذت ببرید!

فرش‌های تمیز و تازه

معجزه جوش شیرین زندگی شما را تغییر خواهد داد!

فرش ها یک ویژگی شگفت انگیز برای نما در هر خانه ای هستند، اما برای تمیز نگه داشتن کاملا دردسر ساز میشوند. اگر متوجه شدید که با کشیدن جارو برقی هنوز از ظاهر فرش خود ناراضی هستید، سعی کنید جوش شیرین را روی فرش بپاشید و با آب گرم بمالید. همچنین میتوانید بگذارید تا یک شب بماند و سپس صبح چند بار جاروبرقی بکشید. فرش کاملا نو به نظر میرسد!

نفس تازه و طبیعی

معجزه جوش شیرین زندگی شما را تغییر خواهد داد!

یکی از ناراحت کننده ترین چیزهایی که میتوانید تجربه کنید صحبت با شخصی است که هنگام حرف زدن، نفس نفس میزند. اگر می خواهید از این حالت زجرآور راحت شوید، جوش شیرین به شما کمک میکند. مقداری جوش شیرین را در آب گرم مخلوط کرده و مانند دهانشویهها آن را در دهان خود بچرخانید. این یک گزینه طبیعی و مؤثر است.

رفع بوی بد بدن

معجزه جوش شیرین زندگی شما را تغییر خواهد داد!

اگر احساس میکنید هر یک از دئودورانتهای موجود در داروخانه را امتحان کردهاید و نتیجه نداشته است، شاید وقت آن رسیده است که مقداری جوش شیرین را در برنامه خود بگنجانید. در حالی که اکنون دئودورانت هایی وجود دارد که در آنها جوش شیرین به کار رفته است، شما میتوانید خودتان آن را در خانه تهیه کنید. به راحتی جوش شیرین را با آب گرم مخلوط کرده و به آرامی در زیر بغل خود ماساژ دهید.

خوشبو کننده هوا

معجزه جوش شیرین زندگی شما را تغییر خواهد داد!

از خوشبو کنندههای اسپری که پر از مواد مرموز و سمی هستند و فقط بوی بد را میپوشانند، خسته شدهاید؟ جوش شیرین یک گزینه خارق العاده است، زیرا در واقع بوها را کاملا از بین میبرد تا اینکه فقط آنها را بپوشاند. همچنین میتوانید چند قطره روغن رایحه دار به آن اضافه کنید تا رایحه ای تازه به آن اضافه شود.

حمام بدون لک و تمیز

معجزه جوش شیرین زندگی شما را تغییر خواهد داد!

نظافت سرویس بهداشتی هرگز کار سرگرم کننده و لذت بخشی نیست. وقتی کثیفی درون وان قرار میگیرد، اوضاع بدتر میشود. جوش شیرین برای نجات یک بار دیگر اینجاست. جوش شیرین و آب را مخلوط کنید تا به صورت خمیر درآید و روی لکههای سخت بمالید. بگذارید به مدت 20 دقیقه بماند و سپس تماشا کنید که به راحتی با یک دستمال پاک میشود!

ظروف نقره ای براق

معجزه جوش شیرین زندگی شما را تغییر خواهد داد!

با گذشت زمان، ظروف نقره غبار کثیفی را به خود میگیرند که در نهایت رنگ آنها را تیره میکند. ممکن است با این اوصاف به فکر خرید ظرفهای جدید بیفتید، اما فکر درستی نیست. شما می توانید ظروف نقرهای کثیف را با جوش شیرین و بیکینگ پودر و آب گرم تمیز کرده و ظروف نقره ای خود را به شکل ظروف جدید مشاهده کنید.

لبخند سالم

معجزه جوش شیرین زندگی شما را تغییر خواهد داد!

مسواک زدن دو بار در روز مهم است. با این حال، چند بار مسواک خود را تمیز میکنید؟

اکثر مردم از انجام این کار غفلت میکنند، در حالی که این کار بسیار ساده و در عین حال مؤثر است. مسواک خود را به مدت نیم ساعت در محلول جوش شیرین، سرکه و آب داغ خیس کنید و میکروبهای سطح مسواک را به طور کامل از بین ببرید.

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید