قیمت طلا و سکه امروز ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ مشخص شد و قیمت طلا و سکه امروز تغییر زیادی نسبت به روز گذشته نداشت و روند با ثباتی را تجربه میکند.

ثبات نسبی نرخ سکه و طلا در بازار / قیمت انواع سکه و طلا ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ + جدول

به گزارش سلام نو به نقل از راهبرد معاصر، قیمت طلا و سکه امروز ۲۱ خرداد ۱۴۰۰به همراه جدول اعلام شد و امروز شاهد ثبات قیمت در بازار طلا و سکه را هستیم. قیمت هر گرم طلای ۲۴ عیار، ۱۴,۳۱۴,۰۰۰ تعیین شد و هر عدد سکه بهار آزادی به ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافت. همچنین قیمت نیم سکه امروز ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اعلام شد.

بروزرسانی: جمعه ۲۱ خرداد - ۰۸:۳۰

اونس طلا ۱,۹۰۰ دلار
مثقال طلا ۴۶,۵۱۰,۰۰۰ ریال
گرم طلای ۱۸ ۱۰,۷۳۵,۰۰۰ ریال
گرم طلای ۲۴ ۱۴,۳۱۴,۰۰۰ ریال
سکه بهار آزادی ۱۰۵,۵۲۰,۰۰۰ ریال
سکه امامی ۱۰۶,۷۷۰,۰۰۰ ریال
نیم سکه ۵۸,۵۰۰,۰۰۰ ریال
ربع سکه ۳۸,۰۰۰,۰۰۰ ریال
سکه گرمی ۲۳,۰۰۰,۰۰۰ ریال
انس پلاتین ۱,۱۵۳ دلار
انس پالادیوم ۲,۷۷۳ دلار
انس نقره ۲۸ دلار
شاخص بورس ۱,۱۵۱,۸۴۶ واحد

قیمت سکه پارسیان امروز جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ در انواع سوت با عیار ۷۵۰ امروز دوشنبه را در جدول زیر مشاهده کنید. لازم به ذکر است که سوت واحد اندازه گیری جرم طلا و نقره است. یک گرم =۱۰۰۰ میلی‌گرم = ۱۰۰۰ سوت، به عبارتی هر سوت برابر است با یک هزارم گرم.

بروزرسانی: جمعه ۲۱ خرداد

 سکه پارسیان (سوت) قیمت (ریال)
سکه پارسیان ۰/۰۵۰

۷۲۵,۰۰۰

سکه پارسیان ۰/۱۰۰

۱,۴۰۰,۰۰۰

سکه پارسیان ۰/۱۵۰

۲,۰۷۵,۰۰۰

سکه پارسیان ۰/۲۰۰

۲,۷۵۰,۰۰۰

سکه پارسیان ۰/۲۵۰

۳,۴۲۵,۰۰۰

سکه پارسیان ۰/۳۰۰

۴,۱۳۰,۰۰۰

سکه پارسیان ۰/۳۵۰

۴,۸۰۵,۰۰۰

سکه پارسیان ۰/۴۰۰

۵,۴۸۰,۰۰۰

سکه پارسیان ۰/۴۵۰

۶,۱۵۵,۰۰۰

سکه پارسیان ۰/۵۰۰

۶,۸۳۰,۰۰۰

سکه پارسیان ۰/۶۰۰

۸,۱۸۰,۰۰۰

سکه پارسیان ۰/۷۰۰

۹,۵۳۰,۰۰۰

سکه پارسیان ۰/۸۰۰

۱۰,۹۰۰,۰۰۰

سکه پارسیان ۰/۹۰۰

۱۲,۲۵۰,۰۰۰

سکه پارسیان ۱/۰۰۰

۱۳,۶۰۰,۰۰۰

سکه پارسیان ۱/۱۰۰

۱۴,۹۵۰,۰۰۰

سکه پارسیان ۱/۲۰۰

۱۶,۳۵۰,۰۰۰

سکه پارسیان ۱/۳۰۰

۱۷,۷۰۰,۰۰۰

سکه پارسیان ۱/۴۰۰

۱۹,۰۵۰,۰۰۰

سکه پارسیان ۱/۵۰۰

۲۰,۴۰۰,۰۰۰

سکه پارسیان ۱/۶۰۰

۲۱,۷۵۰,۰۰۰

سکه پارسیان ۱/۷۰۰

۲۳,۱۰۰,۰۰۰

سکه پارسیان ۱/۸۰۰

۲۴,۴۵۰,۰۰۰

سکه پارسیان ۱/۹۰۰

۲۵,۸۰۰,۰۰۰

سکه پارسیان ۲/۰۰۰

۲۷,۱۵۰,۰۰۰

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۰/۰۳/۲۱

به دنبال تضعیف دلار و افت سوددهی اوراق قرضه دولت آمریکا و در حالی که آمارها از رشد نرخ تورم در آمریکا اشتها برای سرمایه گذاری در بازار طلا را بالا برده است، قیمت طلا امروز با اندکی افزایش به بالای ۱۹۰۰ دلار رسید.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد رشد به ۱۹۰۰ دلار و ۳۶ سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه اوت هم با ۰.۳۶ درصد افزایش به ۱۹۰۳ دلار و ۲۰ سنت رسید.

شاخص ارزش دلار پس از رسیدن به بالاترین رقم حدود یک هفته اخیر در جلسه قبل، امروز کاهش داشت و به ۹۰.۰۵۷ درسید.

سوددهی اوراق قرضه ده ساله خزانه داری آمریکا به پایین ترین رقم ۳ ماه گذشته رسیده و موجب کاهش هزینه فرصت سرمایه گذاری در بازارهایی نظیر بازار طلا شده است.

آمارها حاکی است قیمت های مصرف کننده در آمریکا طی ماه می رشد قابل توجهی داشته و در مسیر ثبت بالاترین رشد سالانه طی حدود ۱۳ سال اخیر قرار گرفته است. این در حالی است که میزان ادعاهای بیکاری در هفته گذشته به پایین ترین سطح در طی حدود ۱۵ ماه گذشته رسیده است.

بانک مرکزی اروپا روز پنجشنبه پیش بینی خود از نرخ رشد و نرخ تورم را افزایش داد، اما متعهد شد که سیاست پولی انبساطی را در طول تابستان امسال تداوم ببخشد. سیاست گذاران

بانک مرکزی اروپا نگران اند که عقب نشینی زودهنگام از سیاست های انبساطی سبب تضعیف روند ترمیم اقتصادی شود.

نتایج نظرسنجی رویترز از تحلیلگران نشان می دهد که فدرال رزرو ممکن است در ماه های آگوست یا سپتامبر استراتژی کاهش برنامه خرید اوراق را در دستور کار قرار دهد، اما خریدهای ماهانه خود را تا قبل از اوایل سال آینده آغاز نخواهد کرد.

پیش‌بینی‌ها از بازار طلا چگونه است؟

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز پنجشنبه ۲۰ خرداد با ۹ هزار و ۷۰۰ تومان کاهش، یک میلیون و ۷۳ هزار تومان معامله شد. پیش‌بینی‌ها در بازار طلا چیست؟

نادر بذرافشان، دبیر هیئت مدیره اتحادیه طلا در گفتگو تجارت‌نیوز به ثبات قیمت‌ها در بازار طلا اشاره کرد و توضیح داد: به دلیل تعطیلی اول هفته زمانی که بازار از دوشنبه بازگشایی شد تقریبا یک حالت سکوتی در بازار وجود داشت. در چند روز گذشته با کاهش انس جهانی همراه و در بازار داخل شاهد کاهش تقاضا بودیم.

دبیر هیئت مدیره اتحادیه طلا درباره بازار آخر هفته معتقد است به دلیل کاهش تقاضا در بازار داخلی طلا، اگر نوسان انس جهانی زیاد نباشد و اتفاق سیاسی خاصی رخ ندهد روند ثبات در بازار ادامه دارد و آرامش موجود در بازار طلا شکل می‌گیرد.

نادر بذرافشان در پایان گفت: در چند ماه گذشته نوسان در بازار طلا و ارز درصد بالایی را داشته است اما در چند وقت اخیر در بازار طلا و سکه در کنار نرخ ارز یک آرامش و ثبات نسبی شکل گرفته است.

سکه امامی و طلای جهانی

قیمت طلای جهانی در ساعت ۱۱ و ۳۵ دقیقه صبح به وقت ایران روی ۱۸۸۶ دلار قرار دارد و هنوز مرز ۱۹۰۰ دلار را پس نگرفته است. قیمت دلار نیز در شروع معاملات افت کرد و به کانال ۲۳ هزار تومان وارد شد و در ساعت ۱۱ و ۴۰ دقیقه صبح به وقت ایران روی ۲۳ هزار و ۹۷۰ تومان قرار داشت. ارزش ذاتی سکه با این حساب ۱۰ میلیون و ۶۴۴ هزار تومان به دست می‌آمد و امید زیادی به رشد سکه در شروع معاملات روز پنج‌شنبه نبود.

سکه معاملات روز گذشته را با قیمت ۱۰ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان به پایان رساند و نشانه‌هایی از افت قیمت در معاملات پشت خطی به چشم می‌خورد. به هر روی سکه امامی معاملات روز پنج‌شنبه را با قیمت ۱۰ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان آغاز کرد و تغییراتی منفی را نسبت به روز گذشته به ثبت رساند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید