حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش گفت: تیرماه امسال ۲۰ هزار معلم با برگزاری آزمون استخدام می‌شوند.

استخدام ۲۰ هزار معلم جدید در آزمون تیر ماه

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در سفر به سمنان در جمع معلمان منتخب استان سمنان گفت: برای استخدام قانونی مربیان واجد شرایط دارالقرآن‌ها تلاش می‌کنیم.

محمد دستورانی مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان هم با تشریح برخی اقدامات برای رفع مشکلات ۹ هزار و ۶۲ معلم، معلم یار و فرهنگی این استان گفت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی امسال ۹۰ درصد از ۱۲۲ هزار و ۵۸۰ دانش آموز استان سمنان بصورت مجازی و بقیه از طریق دریافت بسته‌های آموزشی ادامه تحصیل دادند.

عباس گلرو نماینده مردم سمنان مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه تاکید کرد: مجلس همپای دولت برای کمک به نظام آموزشی کشور تلاش می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش همچنین با نماینده ولی فقیه در استان سمنان دیدار و روند اجرای طرح تحول بنیادین و تمهیدات بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید را تشریح کرد.

آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان نیز با اشاره به اینکه مکتب اسلام مکتب تعلیم و تربیت است، توجه و رسیدگی بیشتر برای عمق بخشی فعالیت‌ها در آموزش و پرورش را خواستار شد

وزیر آموزش و پرورش در جلسه مشترک شورای اداری و شورای آموزش و پرورش استان سمنان هم با اشاره به ۱۰ برابر شدن اعتبارات نوسازی مدارس در سال‌های اخیر و تخصیص صدردصدی آن گفت: برای مولد سازی املاک و اموال این وزارتخانه مصصم هستیم، اما باید توجه داشت که بیش از ۵۱ درصد املاک این وزارتخانه سند ندارد و با این حال ۳۸ درصد مدارس تخریبی کشور را به ۱۹ و نیم درصد رساندیم.

استاندار سمنان و نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه درباره نقش آموزش و پرورش در دوران کرونا و پسا کرونا و رسیدگی به مشکلات فروش و واگذاری اموال و املاک آموزش و پرورش و رسیدگی به مشکلات دانشگاه فرهنگیان سخنرانی کردند.

در پایان این جلسه کتاب تاریخچه آموزش و پرورش استان سمنان رونمایی شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید