بنابر اعلام دبیرخانه جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، مهلت ارسال آثار به سومین دوره جایزه ابن‌سینا پژوهی تا دهم تیرماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

تمدید مهلت ارسال آثار به جایزه «ابن‌سینا پژوهی» تا دهم تیر

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، دبیرخانه جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و گروه مطالعات فلسفه اسلامی و قرون وسطی در پژوهشگاه دانش‌های بنیادی، سومین دوره جایزه ابن‌سینا پژوهی را برگزار می‌کنند این دبیرخانه اعلام کرد مهلت ارسال آثار به سومین دوره جایزه ابن‌سینا پژوهی تا دهم تیرماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

سومین دوره جایزه ابن‌سینا پژوهی در دو بخش «پایان‌نامه‌ها، رساله‌های دانشگاهی، رساله‌های سطح ۳ یا ۴ علوم حوزوی که در زمینه فلسفه یا منطق ابن‌سینا و به زبان فارسی نگاشته شده و در فاصله سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۰ دفاع شده باشند» و «مقاله‌های فارسی که درباره فلسفه یا منطق ابن‌سینا نگاشته شده و در فاصله سال‌های ۱۳۹۴ تا سال ۱۴۰۰ منتشر شده باشند»، آثار می پذیرد.

لازم به ذکر است از مشارکت پژوهشگرانی که در دیگر کشورها پایان‌نامه یا مقاله‌ای به زبان فارسی درباره ابن‌سینا نوشته‌اند نیز در این دوره از جایزه ابن‌سینا پژوهی استقبال می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند نسخه الکترونیکی (پی دی اف) پایان‌نامه یا مقاله (هر شخص می‌تواند تنها یک اثر ارسال کند)، تصویر مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری یا صورت‌جلسه دفاع تایید شده توسط دانشگاه یا مرکز آموزش عالی (درصورت ارسال پایان نامه) و فهرست سوابق علمی(cv) را تا ۱۰ تیرماه ۱۴۰۰ به نشانی philosophy.ipm@gmail.com ارسال کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۰۳۶۶۹ تماس بگیرند.

جایزه ابن‌سینا پژوهی به افتخار پروفسور دیمیتری گوتاس و با حمایت وی تاسیس شده است. پروفسور گوتاس، ابن‌سینا پژوه برجسته که در سال ۲۰۱۵ برنده جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران شد، جایزه نقدی خود را به بهترین پژوهش‌های دانشگاهی یا حوزوی فارسی درباره ابن‌سینا اهدا کرده است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید