کریمی سخنگوی آتش نشانی قم، از وقوع حریق گسترده در مرکز نگهداری و شارژ گازمایع در این شهرستان خبر داد.

جزئیات حریق گسترده در قم / آمار مصدومان اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری قم، حریق گسترده در انبار سیلندر گازمایع که شب گذشته در بلوار خلیج فارس قم رخ داد، توسط نیروهای آتش‌نشانی مهار شد. در این حادثه ۷ نفر مصدوم شدند و ۲ خودرو آتش گرفتند.

کریمی سخنگوی آتش نشانی قم با اشاره به وقوع حریق گسترده در مرکز نگهداری و شارژ گازمایع گفت: ساعت ۲۰:۴۷ حریق در یک مرکز شارژ سیلندر گاز مایع در بلوار خلیج فارس به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم اعلام ‌شد.

او با اشاره به شدت حریق و انفجار سیلندرهای گاز در محل حادثه گفت: ۱۰ خودرو عملیاتی و ۵ خودرو آبرسان و همچنین ۶۰ آتش نشان برای کنترل حادثه به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه تا کنون ۷ مصدوم به نیروهای اورژانس برای مداوا تحویل داده شده و همچنین بر اساس اظهارات افراد حاضر در صحنه احتمالاً یک نفر در کارگاه محبوس شده است.

کریمی با اشاره به احتمال ریزش سقف کارگاه بر اثر شدت حریق گفت: بیش از ۵۰ کپسول در برآورد اولیه در این کارگاه وجود داشته و ۲ خودروی شخصی نیز به صورت کامل طعمه حریق شد.

سخنگوی آتش نشانی قم گفت: یکی از نیروهای آتش‌نشان نیز در این حادثه دچار مصدومیت و به بیمارستان منقل شد و چند آتش‌نشان دیگر در محل درمان شدند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید