۵ نمایشگاه‌ تجسمی «مرزی برای دیدن»، «زیبایی در جنگ»، «رویداد هنری فاصله»، «نگاهی دیگر» و «مرثیه‌ای برای یک رویا» از روز جمعه، ۲۱ خردادماه در نگارخانه‌های خانه هنرمندان ایران افتتاح خواهند شد.

میزبانی خانه هنرمندان ایران از ۵ نمایشگاه تجسمی

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا از خانه هنرمندان، نمایشگاه «مرزی برای دیدن» شامل ۳۲ طراحی چاپ دستی و کلاژ آثاری از سارا کاوه نقاش جوان کشورمان را دربرمی‌گیرد که از ۲۱ تا ۳۱ خرداد در گالری میرمیران همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود. این نمایشگاه جمعه ساعت ۱۷ افتتاح می‌شود.

نمایشگاه «زیبایی در جنگ» نیز عنوان نمایشگاه عکسی از فاطیما حسینی است که ۲۱ تا ۳۱ خرداد در گالری ممیز خانه هنرمندان ایران دایر خواهد بود. این نمایشگاه نیز از ساعت ۱۷ روز جمعه ۲۱ خرداد با حضور رایزن فرهنگی سفارت افغانستان در تهران و هنرمندان تجسمی آغاز به کار می‌کند.

«رویداد هنری فاصله» نیز به همت گروه «سفر هنر» اقدام به برگزاری یک نمایشگاه با موضوع فاصله‌گذاری اجتماعی در شرایط شیوع بیماری کرونا کرده است. این رویداد قالبی مسابقه‌‍‌وار دارد و آثار ارسالی توسط داوران بررسی شده و در نهایت ۳۰ اثر برای شرکت در نمایشگاه برگزیده شده‌اند که به همراه تعدادی از آثار هنرمندان مهمان در این رویداد نمایش داده خواهند شد. این نمایشگاه نیز تا ۳۱ خرداد همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در گالری‌های استاد نامی و بهار میزبان علاقه‌مندان خواهد بود. افتتاحیه این رویداد نیز روز جمعه ۲۱ خرداد از ساعت ۱۷ در گالری‌های نامبرده برگزار خواهد شد.

نمایشگاه عکس «نگاهی دیگر» نیز مشتمل بر آثاری از ندا شیرازی در گالری‌ تابستان خانه هنرمندان ایران، روزهای ۲۱ تا ۳۱ خرداد از ساعت ۱۵ تا ۲۱ دایر خواهد بود.

نمایشگاه ابراهیم برفرازی هنرمند نقاش نیز با عنوان «مرثیه‌ای برای یک رویا» شامل منتخبی از ۶ مجموعه او و ۵۴ اثر فیگوراتیو و پرتره با محوریت به تصویر کشیدن چهره اشخاص در مرزی میان واقعیت و رویا با تعبیر خالق آن است.

بازدید از نمایشگاه‌های خانه هنرمندان ایران از ۲۱ تا ۳۱ خرداد از ساعت ۱۵ تا ۲۱ برای عموم علاقه‌مندان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی امکان‌پذیر است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید