به گزارش سلام نو، همه دوست دارند با رعایت  ایننکات صبح خود را با هیجان آغاز کنند اما وقتی که نوبت به اجرای آن میرسد، انجام آن خیلی آسان به نظر نمیرسد. ممکن است شما با یک برنامهی روتین صبح خود را خراب کنید البته اطمینان دارم که اشتباهات هر روز خود را نمی دانید. پس بهتر است مراقب باشید. شما باید اول صبح را چنان شروع کنید که بتوانید در ماراتون کل طول روز و بعد از آن هم تا اوایل شب انرژی داشته باشید و قدرت بالقوه ی خود را تا پایان روز از دست ندهید؛ پس اشتباهات رایج زیر را تکرار نکنید.

۴ اشتباه اول صبح که می‌تواند روز شما را خراب کند

اشتباه اول: بعد از زنگ خوردن ساعت فوراً از تخت خواب بیرون آمدن

مطمئناً این اشتباهی است که بانیت خیر شما انجام میشود. این کار و واکنش به هر نوع هشدار یک مکانیسم دفاعی برای بدن است. بدن لحظهی شنیدن زنگ ساعت که بسیار هم وحشتناک است، خود را مجبور می کند که از رختخواب جدا شود اما به یک گزینهی دیگر هم فکر کنید شاید بد نباشد پنج دقیقه از وقت اضافی که دارید را صرف چرت زدن کنید؛ بله درست فهمیدید بهتر است فوراً از تخت خواب بلند نشوید و فقط چند دقیقه از وقت خود را بگذارید و بدن خود را بکشید و بعد از رفع تنش با خیال آسوده تر بلند شوید.

اشتباه دوم: برسی تلفن خود بلافاصله بعد از بیدار شدن

نظرسنجی در مورد شیوه ی زندگی اکثر افراد نشان میدهد که از هر چهار نفر یک نفر درست بعد از بیدار شدن تلفن همراه خود را چک میکند. این چک کردن مطمئناً وسوسه انگیز است مخصوصا امروزه که اطلاعات زیادی در ایمیل و رسانه های اجتماعی و پیام های متنی شما وجود دارد. این چک کردن یک اشتباه بزرگ بعد از بیدار شدن از خواب است. اگر مطلب مهمی برای چک کردن وجود ندارد کمی به خود وقت بدهید تا سر فرصت بتوانید در طول روز به پیامها سرو سامان دهید.

اشتباه سوم: دیر خوابیدن

ما نمیخواهیم به شما بگوییم چه ساعتی بخوابید و یا چه ساعتی نخوابید اما واقعیت این است اگر دیر خوابیده باشید ممکن است دوست نداشته باشید اول صبح با انرژی از خواب بیدار شوید اگر دیر بخوابید مطمئناً در تمام طول روز فکر میکنید چیزی را گم کرده اید. پس زود تر بخوابید که شاید وقتی برای اول صبح بگذارید و با انرژی بیشتری روز خود را شروع کنید.

اشتباه چهارم: بی نظمی

مطمئنا با خود میگویید اصلا در مورد نظم اول صبح صحبت نکن! اما میخواهم یک قانون جالب دو دقیقه ای را با شما درمیان بگذارم کافی است فقط در حد دو دقیقه تخت خواب خود را مرتب کنید و یا دو دقیقه مسواک بزنید و آرامش بعد از انجام را در وجود خود حس کنید. از شب قبل هم کفش ها و لباس های خود را تمییز و آماده کنید تا با آرامش بیشتر و با استایلی شیک بر سر کار خود حاضر شوید. تمام موارد بالا اگر اشتباها تکرار نشوند حتما به شما کمک می کنند که با آرامش بیشتر روز خود را آغاز کنید و در سر کار، بهرهوری بیشتری داشته باشید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید