پیش تولید فصل چهارم مجموعه تلویزیونی «نون خ» به کارگردانی «سعید آقاخانی» برای پخش در نوروز ۱۴۰۱ آغاز شد.

آغاز پیش تولید فصل چهارم «نون خ» برای پخش در نوروز ۱۴۰۱

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، طبق برنامه ریزی های انجام شده، فصل چهارم مجموعه تلویزیونی «نون خ» برای نوروز ۱۴۰۱ ساخته شود. پیش تولید فصل چهارم آغاز شده و به زودی کار تولید سریال نیز شروع خواهد شد.

مهدی فرجی تهیه کننده سریال پیش از این گفته بود: اگر بتوانیم عوامل را هماهنگ کنیم امسال فصل چهارم ساخته می‌شود تا به نوروز ۱۴۰۱ برسد. در ساخت ادامه این سریال تردیدی وجود ندارد، اما مقدمات و شرایط ساخت آن نیز مهم است. چرا که در حال حاضر سعید آقاخانی به عنوان کارگردان و بازیگر نقش اصلی سریال تعهداتی دارد و هنرمندان دیگر هم به همین صورت، که باید این هماهنگی‌ها اتفاق بیفتد. اگر شرایط فراهم شود امسال، در غیر این صورت برای سال دیگر کار به مرحله تولید برسد. اصل بر ساخته شدن است که ان‌شاءالله این اتفاق خواهد افتاد.

سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، یدالله شادمانی، ندا قاسمی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، شیدا یوسفی، صهبا شرافتی، هدی استواری، آتنا مهیاری، کاظم نوربخش، ماشاالله وروایی، سیروس سپهری، یوسف کرمی، رضا رشیدی، سیدحسین موسوی، سیروس حسینی‌فر، علی اخوان، افشین ملکی، نارین ایوبی، شقایق فتاحی، مرتضی رستمی بازیگران سریال «نون. خ» هستند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید