رکورد دار ازدواج در جهان، در حضور ۳۶ زن خود، ۱۳۵ فرزند و ۱۲۶ نوه اش برای سی و هفتمین بار ازدواج کرد.

برگزاری مراسم عروسی رکورد دار ازدواج در جهان، مقابل ۳۶ زن قبلی خود / فیلم

همه ما داستان‌هایی را در مورد برخی پادشاهان و ملکه‌های متعدد آن‌ها شنیده ایم، اما شنیدن خبر مرد سالخورده‌ای که ازدواج سی و هفتم خود را در قرن ۲۱ جشن گرفته شاید برایمان واقعا تعجب برانگیز باشد. این مرد با وجود داشتن ۳۶ زن به تازگی با سی و هفتمین زن خود ازدواج کرد.

اما شاید قسمت عجیب این ازدواج این بود که ازدواج سی و هفتم این مرد در حضور همه ۳۶ زن او انجام شد. همچنین در این مراسم ازدواج ۱۳۵ فرزند این مرد به همراه ۱۲۶ نوه او نیز حضور داشتند. این مرد که هویتش مشخص نشده پیش‌تر ۳۶ بار ازدواج کرده بود که حاصل این ازدواج ها، فرزندان و نوه‌های متعدد بود. این مرد در هنگام ازدواج با تمام ۳۶ زن خود که زنده هستند زندگی می‌کرد.

ویدئویی که از مراسم ازدواج سی و هفتم این مرد منتشر شده زنان قبلی او را در حال جشن و پایکوبی نشان می‌دهد. «روپین شارما»، افسر پلیس هند با انتشار این ویدئو در توئیتر خود نوشت: «شجاع‌ترین مرد، این مرد در حضور ۳۶ زن خود، ۱۳۵ فرزند و ۱۲۶ نوه اش برای سی و هفتمین بار ازدواج کرد.»

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری سبک زندگی این مرد را مورد انتقاد قرار دادند. برخی کاربران نیز زنان این مرد را مقصر اصلی ازدواج های پیاپی او قلمداد کردند. هنوز مکان دقیق برپایی این جشن عروسی مشخص نشده، اما با توجه به لباس‌های داماد به نظر می‌رسد در یکی از کشورهای عربی بوده باشد.گفتنی است؛ ازدواج عجیب این مرد در حالی خبرساز می‌شود که چندی پیش ماجرای زندگی یک مرد زیمباوه‌ای که دارای ۱۶ زن و ۱۵۱ فرزند است به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده بود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید