کودک ۷ ساله در کرج توسط مادر سنگدل و ناپدری معتادش به قتل رسید.

کودک کرجی به دست ناپدری و مادرش کشته شد / جسدش را با فندک سوزاندند!

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، کودک ۷ ساله کرجی زیر شکنجه های مادر و ناپدری معتاد کشته شد و آنها به جرم خود اعتراف کردند . جسد این کودک بی گناه نیز با فندک سوزانده شده بود.

ناپدری شیشه‌ای که پسر شش ساله را با همدستی مادر پسربچه در مهرشهر کرج شکنجه کرده و به قتل رسانده بودند، صحنه قتل را بازسازی کردند.

راز این جنایت هولناک از یکم آذر سال‌گذشته با کشف جسد پسر بچه‌ای در یک خرابه در مهرشهر فاش شد. با حضور تیم جنایی مشخص شد جسد متعلق به پسربچه‌ای حدود هفت ساله بوده که آثار سوختگی و ضرب‌وجرح روی تمام بدنش دیده می‌شد. جسد در میان پتویی قهوه‌ای قرار داشت.

بعد از گذشت پنج ماه از این جنایت ، زنی هراسان با پلیس تماس گرفت و مدعی شد جسد متعلق به پسرش به نام آرش است. ماموران بعد از تحقیق از این زن دریافتند عامل جنایت ناپدری آرش بوده که مرد معتاد دستگیر شد و به قتل اعتراف کرد.

جسدش را با فندک سوزاندم تا از مرگ او مطمئن شوم

عاملان این جنایت هولناک، پس از هفت ماه به بازسازی صحنه قتل پسربچه پرداختند. متهمان به محل جنایت منتقل شده و در مقابل افسر جنایی و بازپرس ویژه قتل به تشریح قتل پرداختند.

میثم - عامل جنایت- در تحقیقات گفت: بعد از جدایی از همسرم با مادر آرش در خیابان آشناشده و به خاطر این‌که هر دو معتاد بودیم، صیغه محرمیت خوانده و همخانه شدیم.

من به آرش علاقه داشتم اما مادرش به رابطه ما حسادت و کاری می‌کرد که او را کتک بزنم. چند بار پسربچه را با لوله آب کتک‌زده و بدنش را سوزاندم. روز قتل، همسرم آرش را برای خرید برنج به مغازه فرستاد اما کیسه برنج در میان راه پاره شد و آرش برنج‌ها را از روی زمین جمع کرد و کثیف به خانه آورد. مادرش عصبانی شد و خواست او را تنبیه کنم. من هم عصبانی شدم و او را به بخاری روشن چسباندم و بعد با شلنگ کتکش زدم.

آرش به دست ناپدری و مادرش کشته شد / در کرج رخ داد

بعد هم مادرش او را به پشت‌بام برد و به نرده‌های راه‌پله بست. دلم سوخت و خواستم او را به خانه بیاورد. وقتی به خانه آمد، حالش بد بود و به سختی نفس می‌کشید بعد هم مرد. با کمک همسرم، جسد را در ماشین دوستم گذاشته و به بیابان‌های اطراف مهرشهر برده و رها کرده و یک روز بعد به آنجا سر زده و فهمیدم آن را پیدا کرده‌اند.

متهم درباره آثار سوختگی با فندک روی جسد پسربچه گفت: وقتی نفسش بند آمد، مطمئن نبودیم مرده است. به همین دلیل با فندک بدنش را سوزاندیم تا اگر زنده است واکنش نشان دهد اما واکنشی نشان نداد.

در ادامه مادر آرش هم مدعی شد، نقشی در قتل پسرش نداشته و در این مدت همسر دومش اجازه نمی‌داده با پلیس تماس بگیرد و ماجرا را گزارش دهد. پس از بازسازی صحنه قتل، دو متهم روانه زندان شدند تا پرونده بعد از صدور کیفرخواست برای محاکمه به دادگاه کیفری یک استان البرز ارسال شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    1 0
    این که دادگاهی زندان نداره هردوباید با آتیش شکنجه و اعدام شوند خدا لعنت کنه همچین پدر مادرایی رو
  • حمید IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    1 0
    خدا لعنتتون کنه.
  • گندم IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    0 0
    ایناارزش فوش دادن ندارن زاتشون کثیف

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید