بنابر اعلام برخی منابع خبری، پاریس اقدامات تنبیهی علیه مقام‌های لبنانی را که مسئول انسداد روند تشکیل دولت هستند، آغاز کرده است و به زودی این اقدامات را اعلام خواهد کرد.

فرانسه اقداماتی را علیه مقامات لبنانی کلید زد

به گزارش سلام نو، ایلنا به نقل از روزنامه الجریده کویت نوشت: منابع آگاه گزارش دادند که پس از عدم توافق لبنانی‌ها در تشکیل دولت تمرکز بین‌المللی در حال حاضر به انتخابات پارلمانی در این کشور برای ماه مه آینده معطوف شده است.

 این منابع تاکید کردند که تعامل بین‌المللی برای ارائه کمک‌های بشردوستانه و غذایی به لبنان اجازه نمی‌دهد قحطی جان مردم این کشور را تهدید کند، اما نمی‌توانیم به زودی منتظر راه‌حل‌های سیاسی باشیم.

منابع مذکور همچنین اعلام کردند که پاریس اقدامات تنبیهی علیه مقام‌های لبنانی را که مسئول انسداد روند تشکیل دولت هستند، آغاز کرده است و به زودی این اقدامات را اعلام خواهد کرد.

این منابع افزودند: «انتخابات پارلمانی آینده که متمرکز بر نقش جامعه مدنی است، باید منجر به تغییرات سیاسی شود، هر چند که انتظار تغییر عمده‌ای در توازن قوا وجود ندارد اما امید می‌رود که درباره ساز و کار شکل‌گیری قدرت بازنگری شود، حتی اگر این امر مستلزم اتخاذ یک قرارداد اجتماعی جدید و اعمال اصلاحاتی در نظام باشد، زیرا اکثریت چنین خواسته‌ای دارند.»

منابع مذکور درباره همه تحرکات مرتبط با بحران دولت با ابراز بدبینی تاکید کردند که فرانسه نسبت به احتمال دستیابی به توافق خوش‌بین نیست.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید