محمدرضا کاتب، نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به نامزدی که برنامه‌اش را فرد دیگری در کاغذ نوشته است و تازه می‌گوید بروید خودتان بخوانید اعتماد نمی‌کنند.

اختلاف دیدگاه‌ میان نامزدها منجر به کاهش مشارکت خواهد شد

به گزارش سلام نو، محمدرضا کاتب در گفت‌وگو با ایلنا، درباره برگزاری مناظره بین نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و این که این گفت‌وگو تا چه حد می‌تواند به میزان مشارکت کمک کند، گفت: عمده انتظارات مردم از مناظرات صرفا بحث مطرح کردن دیدگاه‌ها و نظرات حکم‌رانی است. 

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آنچه که امروز مطرح می‌شود و برای مردم جذابیت ایجاد می‌کند صرفاً مطرح کردن برنامه‌ها از سوی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نیست بلکه اختلاف دیدگاه‌هایی است که نامزدها با یکدیگر دارند که معتقدم این اختلافات نه تنها باعث نمی‌شود میزان مشارکت بالا رود بلکه باعث پایین آمدن میزان مشارکت هم خواهد شد. 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا می‌توانیم بگوییم در مناظره‌ها به سوالات افکار عمومی در این زمینه پاسخ داده شد، عنوان کرد: بله به طور ویژه نخستین مناظره‌ای که برگزار شد اقتصادی بود که اکثر نامزدها به سوال‌ها پاسخ ندادند.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نامزدها به سوالات پاسخ نمی‌دهند تا مردم پی ببرند کدامیک از آنها برنامه دارند، هر یک جزوه نشان دادند و گفتند برنامه‌هایمان را بارگذاری کردیم و بروید بخوانید.

وی تاکید کرد: مشخص است که مردم به نامزدی که برنامه‌اش را فرد دیگری در کاغذ نوشته است و تازه می‌گوید بروید خودتان بخوانید اعتماد نمی‌کنند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید