روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شوش با انتشار اطلاعیه درباره فیلم رها شدن یک جنازه مقابل بیمارستان نظام مافی این شهرستان توضیح داد.

ماجرای رهاشدن یک جنازه مقابل در یک بیمارستان در شوش خوزستان چه بود؟

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، در این اطلاعیه که روز سه شنبه منتشر شده است، آمده است: همانطور که در تصاویر منتشره در این فیلم مشخص است این فرد در کنار ورودی قدیمی بیمارستان و خارج از محوطه بیمارستان توسط فرد یا افرادی ناشناس در حالی که ظاهرا و طبق تصاویر فاقد علایم حیاتی بوده، رها شده است.

این اطلاعیه می‌افزاید: هیچ یک از کارکنان بیمارستان از این مساله اطلاع نداشته‌اند اما با این وجود بلافاصله پس از اطلاع در صحنه حضور یافته و فرد را به اورژانس بیمارستان منتقل کردند اما متاسفانه پس از معاینات دقیق پزشکی مشخص شد که زمان طولانی از مرگ این شخص گذشته است از این رو پس از هماهنگی با مراجع قانونی جسد شخص مذکور به سردخانه منتقل شد.

در این اطلاعیه تاکید شده است: در این دروازه هیچ گونه رفت وآمدی صورت نمی‌گیرد و سالهاست که ترددی از این مسیر انجام نمی‌شود؛ به نظر می‌رسد افرادی که در مرگ این شخص نقش داشته‌اند با علم به این مساله و برای انحراف افکار عمومی به این صحنه سازی روی آورده‌اند که از مراجع ذیصلاح تقاضا می‌شود برای جلوگیری از تخریب چهره قهرمانانه مدافعان سلامت در ذهن مردم  و تضییع زحمات این قشر زحمتکش، ابعاد پنهان این قضیه را هویدا سازند.

کلیپ و تصاویری از یک جنازه مقابل بیمارستان نظام مافی شوش به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر و نسبت به رسیدگی نکردن کادر درمان یا اورژانس به این فرد انتقاد شده بود. 

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید