دادمان، رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی با ارسال پیامی درگذشت علی مرادخانی، معاونت سابق امور هنری وزارت ارشاد را تسلیت گفت.

رییس حوزه هنری، درگذشت علی مرادخانی را تسلیت گفت

به گزارش سلام نو، مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری نوشت: محمد مهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی طی پیامی درگذشت علی مرادخانی معاونت سابق امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را تسلیت گفت. در متن پیام دادمان آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت حاج علی مرادخانی، موجب تأثر و تألم اهل فرهنگ و هنر شد.

حضور و وجود او در جایگاه‌های مختلف مدیریتی، همراه با خلاقیت و نوآوری بود و خلق و منش نیکوی او زبانزد اهالی محترم فرهنگ و هنر ایران.

در پیشگاه خدای متعال، رحمت و رضوان الهی را برای ایشان آرزو می‌کنم و امیدوارم اباعبدالله الحسین علیه السلام که با تمام وجود برایشان نفس می‌زد و روضه می‌خواند، دستگیرش باشد.

محمدمهدی دادمان
۱۸ خرداد ۱۴۰۰»

معاون پیشین امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر موزه موسیقی که در پی ابتلاء به ویروس کرونا به کما رفته بود، بامداد روز گذشته (دوشنبه ۱۷ خرداد) درگذشت. وی یک ماه پیش به کرونا مبتلا و به مدت سه هفته در بیمارستان بستری شده بود.

زنده‌یاد مرادخانی که معاونت سابق امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶ عهده دار بود، فارغ‌التحصیل رشته روانشناسی از دانشگاه تهران بود. او پس از اتمام تحصیلات خود در سمت‌های مختلف مدیریتی نیز حضور داشت که از آن جمله می‌توان به مدیریت تولید فیلم و عکس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (۱۳۶۳ تا ۱۳۶۵)، مدیریت همکاری‌های سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (۱۳۶۵ تا ۱۳۶۷)، مدیر مرکز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (۱۳۸۳ تا ۱۳۸۶)، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی (۱۳۷۳ تا ۱۳۸۷) و مدیریت موزه موسیقی (۱۳۸۷ تاکنون) اشاره کرد.

تأسیس خانه موسیقی ایران با همکاری هنرمندان موسیقی، مدیر تولید مجموعه زبان فارسی برای غیر فارسی زبانان (امور بین‌الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، نیز برخی دیگر از فعالیت‌های زنده‌یاد مرادخانی را تشکیل می‌دهند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید