محسن هاشمی، رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: طی روزهای آتی جبهه اصلاحات باید جلسه‌ای تشکیل دهد و تکلیف انتخابات ریاست‌جمهوری و حمایت از کاندیدایی را روشن کند.

جبهه اصلاحات هنوز در مورد حمایت از کاندیداها اعلام نظر نکرده است

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رئیس شورای اسلامی شهر تهران و رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: جبهه اصلاحات هنوز در مورد حمایت از هیچ کدام از هفت کاندیدای ریاست جمهوری اعلام نظر و حمایت نکرده است.

محسن هاشمی روز سه شنبه در حاشیه جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اعلام کرد: در مورد انتخابات ریاست جمهوری آنچه که تاکنون رخ داده است، جدای از اینکه افراد و شخصیت ها نه به عنوان نماینده حزبشان می توانند از کاندیداها حمایت کنند اما جبهه اصلاحات هنوز در مورد حمایت از کاندیداها اعلام نظر نکرده است.

وی یادآورشد: طی روزهای آتی جبهه اصلاحات باید جلسه ای تشکیل دهد و تکلیف انتخابات ریاست جمهوری و حمایت از کاندیدایی را روشن کند اما تاکنون در این مورد از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده است.

هاشمی در مورد انتخابات شورای شهر نیز اظهارداشت: در مورد شرکت جبهه اصلاحات ایران در انتخابات شوراها باید بگویم چند روز قبل جلسه تشکیل و تصمیم گرفته شده که جبهه اصلاحات در شوراها لیست داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در جبهه اصلاحات بیش از ۳۰ حزب، انجمن و سازمان فعال سیاسی وجود دارد که بناست بر اساس مصوبه به زودی لیستی را منتشر کند.

وی خاطر نشان کرد: پیش از این بنا بود نمایندگان اجزاب تایید شود تا جبهه اصلاحات بتواند لیستی برای انتخابات شورای شهر منتشر کند.

هاشمی در مورد مصوبات شورای شهر امروز نیز ادامه داد: پس از نطق ها و تذکرات، وضعیت باغ بودن یا نبودن ۱۳ نقطه بررسی و باغ بودن اکثر آنها تصویب شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید