مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری در مورد احراز صلاحیت‌ها گلایه کرد اما شورای نگهبان گوش نداد، حتی گلایه مقام معظم رهبری را نادیده گرفتند.

شورای نگهبان شخصیت انسان‌ها را با رد صلاحیت آنها خرد می‌کند

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در تذکر ماده ۷۵ آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی مبنی بر توهین نمایندگان به نطق هفته گذشته وی، گفت: نمایندگان مدعی بودند بنده به شورای نگهبان توهین کرده ام و به دنبال ادامه دولت اصلاحات هستم.

وی افزود: من از شورای نگهبان تشکر کردم که صلاحیت بنده را احراز نکردند. این تشکر بی احترامی نبود. بنده خواهش کردم که دلایل عدم احراز صلاحیتم، اعلام شود.

پزشکیان تصریح کرد: مقام معظم رهبری در مورد احراز صلاحیت ها گلایه کرد اما شورای نگهبان گوش نداد. حتی گلایه مقام معظم رهبری را نادیده گرفتند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: معتقدم برای حل مشکلات کشور همه باید در همه صحنه حضور داشته باشند. حضور همه در صحنه با این ساز و کار امکان پذیر نیست. باید تجدیدنظری در نوع قضاوت ها و شاخص ها شکل بگیرد.

وی ادامه داد: گلایه من از شورای نگهبان این است که شخصیت انسان ها را با رد صلاحیت آنها خرد می کنند. شاخص های خود برای عدم احراز صلاحیت ها اعلام کنند، تا مردم بدانند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید