۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
کد خبر: 55259225

استفاده از آینه کاری منزل می توانند مزیت های منحصر به فردی را برای شما داشته باشد. آینه کاری منزل به دلیل اینکه سبب انعکاس نور می شود می‌تواند فضای مورد نظر را وسیع تر نشان بدهد. برای خانه هایی که متراژ پایینی دارند گفته می‌شود از آینه کاری استفاده کنند. آینه کاری منزل به شیوه‌های متنوع انجام می‌شود که می‌توان به آینه کاری مدرن اشاره کرد.

شیشه حمام یا شیشه دور دوشی

یکی از محصولاتی که توسط شرکت های مختلف تولید می گردد و در خانه های بزرگ و کوچک نیز می توان از آن استفاده کرد شیشه حمام است. اگر حمام مستر کوچکی در منزل دارید و می خواهید حمام را از سرویس بهداشتی آن تفکیک کنید شیشه حمام یا شیشه دور دوشی یک گزینه ایده ال و مناسب برای شما محسوب می گردد. این شیشه ها معمولا دور دوش نصب می گردد و به این ترتیب شما با دیوارهای حمام تماسی نخواهید داشت. طرح های بسیار شیک و زیبا به شما کمک می کند تا کاملا فضای دور دوش شما محصور بماند.  

انواع شیشه بالکن

شیشه بالکن به صورت کلی به دو نمونه ی شیشه بالکن ثابت و شیشه بالکن ریلی تاشو برای استفاده آماده می‌شود البته شیشه بالکن به صورت ثابت با درب و پنجره کشویی و لولایی می‌تواند برای ساختمان های مختلف اجرا گردد. شیشه بالکن به صورت بدون قاب، پنجره ای، ریلی تاشو، جمع شو می توان برای  شما نصب گردد. وقتی که شیشه بالکن به صورت ثابت باشد یعنی در کل بالکن اجرا می‌شود و میتوان برای این نمونه شیشه بالکن بازشوی درب و پنجره یا درب لولایی و کشویی اجرا نمود.

Description: C:\Users\ramadoor7\Desktop\مقالات رپورتاژ\عکس\balkoni-3-min.jpg

معرفی انواع شیشه سکوریت بر پایه استفاده آنها

اگر ما شیشه سکوریت را مشاهده کنیم که شکسته است می‌توان متوجه قطعات ریزی شویم که با لبه های صیقلی هستند و در واقع این گونه قطعات نسبت به شیشه های معمولی خطر برش کمتری می‌تواند برای افراد به همراه داشته باشد. از مهمترین مواردی که از شیشه سکوریت استفاده می کنند می توان به بالکن شیشه ای، ویترین های شیشه ای، نرده استیل، حمام و دور دوشی، پنجره های یو پی وی سی و غیره اشاره کرد. البته در این خصوص باید دقت داشته باشید که نسبت به شیشه های معمولی دارای قیمت زیادتری است اما به صورت کلی موارد مختلفی از جمله هزینه  یراق آلات، کیفیت ساخت و نوسانات بازار می‌تواند تاثیر  بر روی قیمت بگذارند. اگر قرار است شیشه سکوریت را خریداری کنید حتما با کارشناسان خبره در این رابطه مشورت کنید و از شرکت های معتبر خرید خود را انجام بدهید.

انتخاب بهترین پارتیشن شیشه ای یا اداری

شما با توجه به نیاز خود می توانید پارتیشن شیشه ای یا اداری مورد نظر را انتخاب کنید و شما میخواهید در پایان چه شرایطی برای شما راحت تر شود و چه توقعی از محیط اجرای پروژه تان داشته اید به شما کمک می کند تا انتخاب پارتیشن شیشه ای یا اداری مناسب را انجام بدهید. زمانی که شما در محیط کاری از پارتیشن شیشه ای یا اداری استفاده کنید و آن را نصب نمایید خیلی سریع و راحت می‌توانید تغییراتی را که در فضا ایجاد شده‌اند را ببینید ضمن اینکه محیط آرام و منظم و راحتی را در اختیار خواهید داشت. قبل از اینکه پارتیشن شیشه ای یا اداری را انتخاب کنید بهتر است ابتدا مشخص کنید پارتیشن شما دارای چه ارتفاعی می باشد یعنی از نوع کوتاه، نیمه بلند یا تا سقف باشد و همچنین انتخاب کنید که آیا پارتیشن از نمونه ثابت باشد یا متحرک و در نهایت تک جداره و دوجداره و فریم لس یا فریم دار باشد. پس از مشخص کردن این موارد شما می توانید بهترین نوع پارتیشن شیشه ای یا اداری را انتخاب نمایید.

Description: C:\Users\ramadoor7\Desktop\مقالات رپورتاژ\عکس\11-min.jpg

آیا شیشه لاکوبل در برابر حرارت و ضربه از خود مقاومت نشان می دهند؟

شاید شما با این سوال روبرو شده‌اید که آیا شیشه لاکوبل در برابر حرارت و ضربه از خود مقاومت نشان می‌دهد یا خیر؟ باید بدانید که تمام شیشه‌های لاکوبل و شیشه های رنگی در دمای ۷۵۰ درجه سانتیگراد قابلیت سکوریت شدن داشته اند که به منظور افزایش ایمنی این شیشه ها و مقاومت آنها در برابر هر ضربه اقدام به لمینت شیشه ها به واسطه پوشش فایبرگلاس می‌نمایند. شیشه لاکوبل نسبت به شیشه های سکوریت و خام ۷ برابر قدرت دارد و در برابر ضربه های سنگین و محکم که منجر به شکسته شدن شیشه می شود نیز مانع ریزش قطعات شیشه پس از شکست خواهد شد. در اصل شیشه‌هایی که سکوریت می‌شوند از جمله شیشه لاکوبل به سختی می شکند و اگر هم بشکنند و به قطعات ریز تبدیل می‌شوند و لمینت شدن شیشه به آنها کمک می کند تا این قطعات ریز دچار ریزش نشود و دقیقا همانند لحظه ای که خودرو دچار تصادف می‌شود و ما شاهد عدم ریزش در بیشتر مواقع شیشه جلو خواهیم بود.

وسیع نشان دادن فضا با آینه کاری منزل

استفاده از آینه کاری منزل می توانند مزیت های منحصر به فردی را برای شما داشته باشد. آینه کاری منزل به دلیل اینکه سبب انعکاس نور می شود می‌تواند فضای مورد نظر را وسیع تر نشان بدهد. برای خانه هایی که متراژ پایینی دارند گفته می‌شود از آینه کاری استفاده کنند. آینه کاری منزل به شیوه‌های متنوع انجام می‌شود که می‌توان به آینه کاری مدرن اشاره کرد. البته افزایش نور محیط به واسطه آینه ها امر غیرقابل انکار بوده است و البته خانه‌هایی که فضای تاریکی دارند نیز می‌توانند علاوه بر این که فضا را بزرگتر نشان می دهند بلکه با آینه کاری منزل به افزایش نور محیط نیز کمک نمایند. یک کار جالب در خصوص آینه کاری ایجاد انگیزه است که شاید شما کمتر به آن دقت کنید اگر می خواهید انگیزه جدیدی در خود ایجاد کنید و در زمان انجام ورزش یا کارهای روزمره از دیدن خودتان لذت ببرید میتوانید یک دیوار بزرگ در منزل خود را به آینه کاری اختصاص بدهید؛ این گونه علاوه بر اینکه زیبایی ها را می بینید بلکه از دیدن خودتان نیز لذت خواهید برد.

اجزای درب اتوماتیک شیشه ای چیست؟

درب اتوماتیک شیشه ای همانند دیگر درب ها دارای جز های مختلف و قطعات متنوعی بوده است که هر کدام از آن‌ها با کیفیتهای متفاوتی در بازار وجود دارند و شما می توانید از آنها استفاده کنید. باید به خاطر داشته باشید که حتما قطعاتی که در ساخت درب اتوماتیک شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرند از کیفیت بسیار عالی و مرغوب بهره‌مند باشند تا در زمان استفاده دچار فرسودگی و مشکلات خرابی نشوند. موارد مهم چون موتور، کنترل باکس، ریل و کاور، هنگر ها، باطری بک آپ، ریموت کنترل، متوقف کننده، قفل برقی، حسگر، کلید تعیین وضعیت به عنوان قطعات اصلی در درب اتوماتیک شیشه های محسوب می گردند.

استفاده از کرکره برقی برای منزل

کرکره برقی برای خانه و ساختمان های مسکونی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد معمولاً اغلب کرکره های برقی خانگی تیغه آلومینیومی داشته اند و از جنس آلومینیوم ساخته می گردند که در درون برخی از آنها نیز به وسیله فوم پوشیده شده تا در برابر صدا نیز عایق خوبی به شمار روند. این نوع کرکره برقی نسبت به دیگر کرکره های برقی استحکام کمتری دارند. در واقع کرکره برقی خانگی اندازه جمع و جوری داشته و وزن سبک تری داشته است و به نوعی طراحی می گردند که ببن عایق بودن، ایمنی و تنظیم‌نور فضای درونی منزل تعادل ایجاد شود.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید