در پی درگذشت علی مرادخانی، معاون سابق امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به علت ویروس کرونا، سیدعباس صالحی، وزیر ارشاد پیام تسلیتی صادر کرد.

وزیر ارشاد، درگذشت علی مرادخانی را تسلیت گفت

به گزارش سلام نو، ایرنا به نقل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشت: در متن پیام سیدعباس صالحی آمده است: خبر درگذشت مدیر توانا و انسان والا، همکار عزیز، معاون سابق امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرحوم علی مرادخانی موجب تاسف و تاثر عمیق گردید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این پیام می افزاید: دوران طولانی و مستمر مدیریت در عرصه های فرهنگی و هنری، در کنار اقدامات تاسیسی، نظام بخش و خلاقانه در این حوزه، او را به مدیری توانمند، کاربلد، کارآمد و مورد وثوق و احترام اصحاب فرهنگ و هنر بدل کرده بود.

صالحی در این پیام این ضایعه اندوهناک را به خانواده آن مرحوم، جامعه فرهنگ و هنر و همکاران و علاقه مندان ایشان صمیمانه تسلیت گفت و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، علو درجات و آمرزش الهی و برای بازماندگان مکرم صبر و اجر مسالت کرد.

زنده یاد علی مرادخانی که معاونت سابق امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶ عهده دار بود، فارغ‌التحصیل رشته روانشناسی از دانشگاه تهران بود. وی پس از اتمام تحصیلات خود در سمت‌های مختلف مدیریتی نیز حضور داشت که از آن جمله می‌توان به مدیریت تولید فیلم و عکس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (۱۳۶۳ تا ۱۳۶۵)، مدیریت همکاری‌های سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (۱۳۶۵ تا ۱۳۶۷)، مدیریت مرکز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (۱۳۸۳ تا ۱۳۸۶)، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی (۱۳۷۳ تا ۱۳۸۷) و مدیریت موزه موسیقی (۱۳۸۷ تاکنون) اشاره کرد.

تاسیس خانه موسیقی ایران با همکاری هنرمندان موسیقی، مدیر تولید مجموعه زبان فارسی برای غیر فارسی زبانان (امور بین‌الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، نیز برخی دیگر از فعالیت‌های زنده یاد مرادخانی را تشکیل می‌دهند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید