اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس‌جمهور، درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی اکبر محتشمی‌پور را تسلیت گفت.

پیام تسلیت جهانگیری در پی درگذشت حجت‌الاسلام محتشمی‌پور

به گزارش سلام نو، ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رییس جمهوری نوشت: اسحاق جهانگیری روز دوشنبه با ابراز تاثر و تالم از درگذشت تاسف انگیز مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی اکبر محتشمی‌پور نوشت: بی‌تردید خدمات ارزشمند این عالم وارسته و جانباز اسلام و مجاهد راستین جهاد در راه آرمان مردم فلسطین و لبنان که از زمان شکل‌گیری نهضت انقلاب اسلامی از زمره یاران وفادار، صدیق و مورد وثوق امام راحل بود، فراموش ناشدنی است.

معاون اول رییس جمهوری عنوان کرد: این روحانی مبارز و انقلابی پس از پیروزی انقلاب نیز به عنوان وزیر کشور و نمایندگی مجلس شورای اسلامی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

جهانگیری در این پیام ضایعه فقدان این روحانی بزرگوار را به همه علاقه‌مندان، دوستان و بستگان به ویژه خانواده ایشان صمیمانه تسلیت گفت و از خداوند متعال برای آن فقید سعید رضوان واسعه الهی و علو درجات و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجر مسالت کرد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی‌اکبر محتشمی‌پور، سفیر پیشن ایران در سوریه و وزیر کشور در دولت میرحسین موسوی بر اثر ابتلا به کرونا صبح امروز در ۷۵ سالگی در بیمارستان خاتم‌الانبیا درگذشت.

وی نمایندگی مردم تهران در دوره سوم و ششم مجلس، مشاور اجتماعی سید محمد خاتمی از سال ۱۳۷۸ - ۱۳۷۶ را نیز برعهده داشته است.  

محتشمی‌پور همچنین عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز،  دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از قدس و حمایت از حقوق مردم فلسطین (ایران) و مدیرمسئولی روزنامه بیان را در کارنامه داشت.  

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید