ناتاشا دمینکا دختر روسی که چشمانش قادر به تولید اشعه ایکس است و این دختر جوان توانایی دیدن داخل بدن افراد با چشم را دارد.

دختر عجیبی که با چشمانش قادر است داخل بدن همه افراد را ببیند / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از برنا؛ کشف اشعه نامرئی ایکس از سوی فیزیکدانی آلمانی، دنیای علم پزشکی را متحول ساخت. بعد از کشف این اشعه پزشکان برای تشخیص و درمان بهتر بیماری ها از اعضای داخلی بدن انسان همچون استخوان ها و... عکسبرداری می کردند و از درون بدن انسان تصاویری به دست می آوردند که با چشم انسان قابل رویت نبود. موارد نادر و تعجب انگیز در دنیا بسیار زیاد است اما قابلیت دید یک دختر روسی پزشکان را به حیرت واداشت چرا که او می تواند با اشعه ای که در چشمانش وجود دارد، بدون هیچ وسیله ای و به راحتی اعضای داخلی بدن انسان ها را ببیند و گاهی اوقات بهتر از خود پزشکان به تشخیص مشکل بیماران بپردازد.

ناتاشا دمینکا در روسیه متولد شد. او در سال ۱۹۸۷، یعنی زمانی که ۱۰ سال سن داشت، متوجه شد که بینایی عجیبی دارد. او می توانست داخل بدن انسان ها را ببیند. ناتاشا کاملا اتفاقی متوجه این قضیه شده بود و در این باره این گونه تعریف می کند:

" یک روز با مادرم در خانه نشسته بودیم که ناگهان متوجه نوع خاصی از بینایی در خودم شدم. احساس کردم که می توانم داخل بدن مادرم را ببینم. سپس این موضوع را با او در میان گذاشتم که من می توانم اعضای داخلی بدنت را ببینم. اکنون این بینایی را در همه حال دارم و اسم آن را بینایی پزشکی گذاشته ام و در عرض چند ثانیه می توانم تصویری رنگارنگ از داخل بدن شخص را ببینم و آن را آنالیز کنم. "بعد از آن داستان ناتاشا در بین دیگران هم پر شد و افراد بیشتری روز به روز او را شناختند.

ناتاشا

پزشکان بعد از این که داستان ناتاشا را شنیدند، تصمیم گرفتند که او را آزمایش کنند. ناتاشا را به بیمارستان کودکان محل بردند و از او خواستند که بدن کودکان و بیماری هایشان را تشخیص دهد. او در چنین حالتی توانست داخل بدن بچه ها و معده آن ها را مشاهده کند. حتی تشخیص غلط بعضی از پزشکان که به دلیل عکس های اشتباه بود را هم اصلاح می کرد و توانسته بود شخص مبتلا به سرطان را با همین بینایی مورد بررسی قرار دهد و بعد از بررسی ها متوجه شد که این خانم سرطان ندارد، بلکه یک کیست کوچک داخل بدن او است. بعد از چندین آزمایش متعدد، پزشکان متوجه شدند که این خانم واقعا کیست دارد و به سرطان مبتلا نیست. پس ناتاشا درست تشخیص داده بود.

هم اکنون ناتاشا در یک بیمارستان برای تشخیص بیماران کار می کند. او از سال ۲۰۰۶ مشغول به این کار شد. هدف این مرکز، تشخیص و درمان صحیح بیماری ها با کمک ناتاشا و همچنین متخصصان بسیار بزرگ در این زمینه است.

ناتاشا در سال ۲۰۰۴ هم برای تست بینایی اش به بریتانیا رفت و در این آزمایش توانست آسیب دیدگی ها و جراحت شخصی که یک سال قبل تصادف کرده بود را به راحتی داخل بدنش ببیند. حتی او را به یک برنامه تلویزیونی دعوت کردند و فردی را مقابلش نشاندند. سپس از داخل بدن این فرد متوجه شدند که قبلا چه عمل های جراحی انجام داده است و گفت که هم اکنون سنگ کلیه، لوزالمعده بزرگ و کبد بزرگی دارد. سپس این شخص را سریعاً برای آزمایش به محل مورد نظر فرستادند و متوجه شدند هر چیزی که ناتاشا گفته بود درست از آب در آمده است. البته یک تومور هم داخل روده او پیدا شد که خطرناک نبود.

خوشبختانه ناتاشا تا به امروز در اکثر آزمایش هایی که رویش انجام شده است، موفق و سربلند بیرون آمده و بینایی منحصر به فرد او بر همگان ثابت شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۲۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    7 3
    این خبر مربوط به حدودا بیست سال قبل است وامروز تازگی ندارد
    • راضیه US ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      5 2
      چقدر جالب کاش می شد حرف دل آدم هارو هم خوند
  • مراد RU ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    3 4
    میدونستم خبر بی اساسه فقط خواستم به عنوان یک شخص گمنام که در چند رشته علمی تخصص داره بهتون چند نکته یادآور بشم،اولا قوانین بینایی انسان،و اینکه انسان نور از بیرون به چشمش میرسد بعد می بیند و چشمها از خود نو و یا اشعه ای تولید نمی کنند،نمی توانند بکنند ،بالفرض که باشد که محال است یعنی چشم اشعه ی ایکس تولید کند ،قرار گرفتن طولانی در معرض اشعه ی ایکس منافی حیات فرد و هر عضو بدن اوست شدیدا سرطان زاست،بعد هم خود اشعه ی ایکس است که اگر برای ساختن تصاویر از بدن انسان از آن استفاده کنیم چه قابلیت هایی دارد که البته خیلی محدود است و متاسفانه فرصت بنده محدود وگرنه یک جلد کتاب برایتان می نوشتم ،ایران مهد علم بود،الان محل غروب علم شده است
    • بردیا UA ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      7 5
      چرا بحث الکی میکنی برو تو پیجای خارجی بخون زده و تایید کردن که این دخترا همچین کاری انجام میده حالا یا پیشگو هست یا واقعا میبینه ولی آزمایشارو پاس کرده
    • علیرضا IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      1 0
      دوست عزیز ؛ دقیقا مشکل شما همین هستش که همه چی رو ولو ماوراالطبیعه که باشه به علم ربط میدید.... و متاسفانه نمیخواهید بپذیرید که علمی که از زمان خلقت حضرت آدم تا به امروز توسط انسانها کشف شده کامل نیست و ما انسانها دائما در حال یادگیری و باز کردن دریچه جدیدی از علم بمرور زمان هستیم. شما دارید چیزی رو میبینید که علم امروزی درباره اش هنوز نتونسته توضیحی ارائه بده. و در کمال تاسف چون عاجز ار درکش هستید اون رو انکار میکنید... امثال شما کم نیستند. فراموش نکنید که قانون عقل همیشه میگه: چیزی رو که بهت ثابت نشده قبول نکن اما منکرش هم نشو. قبول نکن شاید درست نباشه. و منکرش هم نشو شاید راست باشه. منتها ماها یاد گرفتیم که همه چیز رو بدون تحقیق و بررسی سریع منکر بشیم. سکوت همیشه معنی ساکت بودن یا بی جواب بودن نیست... بلکه اکثرا نشان از فهیم بودن شخص رو داره که هیچ قضاوتی نمیکنه. با تشکر.
    • ایمان US ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      1 0
      قبل از این همه پیام دادن کاش یه سرچ تو گوگل می کردی
    • احمد IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      0 0
      متاسفانه شما باورتان این است که بشر هرآنچه را که هم اکنون یافته تمام وکمال است وچیز دیگری وجود ندارد .اما اگر علم عالم هستی را یک زبان بنامیم علوم موجود تنها الفبایی از این زبان است . چه بسا چیزهایی در عالم هست که بشر آنها را نمی داند و شاید هم صدها سال دیگر آن را کشف کند که این پدیده هم یکی از آنهاست . پس وقتی که یک پدیده ای به اثبات رسید و در تکرار حقانیتش ثابت شد حالا هر چه نامش بگذاریم پس وجودش را نباید انکار کرد .
  • احمد IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    2 4
    خوش به حالش
  • عبدالهادی ریگی IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    1 0
    محشره ۰ اگه راست باشه ۰ خوش به حالش بدون درس خوندن رفت پزشک شد، ولی من تو دوران مدرسه ۶ سال تو راهنمایی بودم و ۴ سال هم دبیرستان عاقبت دیپلم هم نگرفتم یادمه سال سوم دبیرستان با قرآن قسم ورزش تجدید شدم گرفتم ۹ و نیم ولی این دختره بدون درس رفت شد پزشک مملکت
  • دانیال برزویی US ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    0 1
    این که چیزی نیست ما خودمون آیت الله بهجت رو داشتیم که چشم بصیرت داشت چرا در این مورد مطلبی منتشر نمی کنید
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    1 0
    مگه امکان پذیر هست؟
  • جن IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    0 0
    مغناطیس همون جن هست !
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    0 0
    با سلام یه دوستی نوشته اشعه ایکس سرطان زاست من علمش را ندارم بی سوادم اما در قدرت خدا هیچ شک و شبهه ای نیست
  • دانیال IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    0 0
    امکان نداره من که باور نمی کنم
  • عباس IR ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    0 0
    ای مسلمانان این قدرت خداوندخالق است وتذکری برای دین فروشان ومسلمان فروشان است به مذهب شیعه ایمان بیاورید این معجزه درمقابل امامانی که مااتباعشون هستیم باقدرتی که داشتندودارندصفراست.پس مسلمان بودن بهترازیهودی بودن است ای شیوخ ابوظبی،منامه آوا سعودمن غرب زبان وسیعی واهوازی هستم وبه ایرانی بودنم افتخارمی کنم چون راه اهل البیت(ع ) رادنبال می کنند....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید