لانه‌سازی مار کبرا در باکس فرمان موتورسیکلت موجب ترس راننده و فرار دادن وی شد.

ترس راننده از حضور مار کبرا روی فرمان موتورسیکلت / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، روزانه ویدئوهای زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئوهای سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئوهای آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئوها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئوهای داغ می‌شوند؛ مانند ویدئوی ظاهرشدن مار کبرا روی یک اسکوتر!

در این حادثه که در یکی از مناطق هندوستان رخ داد یک مرد محلی با اسکوتر خود در حال حرکت بود که ناگهان چیزی غیرعادی را در باکس فرمان اسکوتر مشاهده کرد. این راننده پس از متوقف کردن اسکوتر متوجه شد که یک مار کبرای خطرناک وارد قسمتی از وسیله نقلیه او شده است. او بلافاصله اسکوتر را پارک و اقدام به فرار کرد.

وحشت راننده با دیدن مار کبرا در داخل فرمان اسکوتر

در ویدئویی که منتشر شده است لحظه‌ای را که این مار سر خود را از داخل فرمان اسکوتر بیرون می‌آورد و به این راننده حمله ور می‌شود نشان می‌دهد. لحظاتی بعد این راننده با یک وسیله مار را از داخل فرمان اسکوتر بیرون می‌آورد. در این ویدئو این مار روی فرمان اسکوتر در حالی که حالت حمله به خود گرفته دیده می‌شود. هنوز مکان دقیق وقوع این حادثه در هند مشخص نشده است.

پنهان شدن این مار کبرا در داخل فرمان اسکوتر در حالی خبرساز می‌شود که هفته گذشته نیز اتفاقی مشابه در یکی از مناطق تایلند خبرساز شده بود. یک راننده موتورسیکلت در حال رانندگی در اتوبان بود که ناگهان متوجه یک مار سبزرنگ روی موتورسیکلت خود شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید