بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد احیای برجام تهدیدی برای این رژیم و فرجام آن دستیابی ایران به بمب اتمی خواهد بود.

بنت نمی‌تواند مانع از بازگشت آمریکا به برجام شود

به گزارش سلام نو، مهر به نقل از جروزالیم پست نوشت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی است چنانچه نفتالی بنت رئیس حزب یامینا، در راس کابینه آتی اسرائیل قرار بگیرد، قادر به مقاومت در برابر فشار آمریکا نیست و نمی تواند از بازگشت واشنگتن به برجام جلوگیری کند.

او که در جمع نمایندگان فراکسیون لیکود صحبت می کرد؛ از سران احزاب ائتلافی کابینه آتی خواست که درباره سیاست خود در قبال ایران تصمیم بگیرند.

او بار دیگر احیای برجام را تهدیدی برای رژیم صهیونیستی خواند و فرجام آن را دستیابی ایران به بمب اتمی دانست. نتانیاهو در توجیه تلاش خود برای ماندن در قدرت، مدعی شد سران ائتلاف جدید قادر به انجام هیچ اقدامی در خاک ایران نیستند.

به ادعای او، این کابینه از پس مقابله با تروریست ها برنخواهد آمد چرا که به افرادی وابسته است که با تروریست ها رابطه دارند. منظور نتانیاهو حضور نمایندگان عرب در ائتلاف آتی است.

نتانیاهو همچنین مدعی شد نمایندگانی که خود را در جبهه راست می دانند؛ نباید یک کابینه چپ گرا را تائید کنند. به ادعای وی، کابینه ائتلافی نفتالی بنت-یائیر لاپید از شهرک سازی عقب نشینی کرده و نمی تواند مانع از محاکمه صهیونیست ها در دادگاه های بین المللی شود.

کمتر از یک هفته پیش، سران هشت حزب صهیونیست برای تشکیل ائتلافی که پایه یک کابینه جدید شود و به نخست وزیری نتانیاهو بعد از ۱۲ سال خاتمه دهد؛ به موافقت قطعی رسیدند. در این مدت، نتانیاهو علاوه بر تحریک طرفدارانش به ایجاد ناآرمی، رقبایش را به کلاهبرداری و تقلب انتخاباتی متهم کرده است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید