دبیر ستاد مقابله با کرونا در بوشهر از فوت ۲ نفر دیگر در این استان به علت ابتلا به کرونا خبر داد.

جان باختن ۲ نفر در بوشهر بر اثر ابتلا به کرونا

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر، تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان را  ۲۷۳ نفر اعلام کرد و افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۸ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۳۵ نفر به کرونا مثبت، قطعی است.

او افزود: در شبانه‌روز گذشته ۴۷ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۳۸ نفر از آن‌ها مثبت قطعی بوده ‎است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر، با بیان اینکه هم اکنون ۲۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۱۹ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: امروز ۲ نفر فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، ۱ آقا با ۸۳ سال سن با سابقه بیماری قلبی، فشارخون و دیابت و ۱ خانم با ۷۳ سال سن با سابقه بیماری فشارخون و دیابت در استان بوشهر به ثبت رسید.

او افزود: تاکنون هزار و ۱۸۲ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۴۴ هزار و ۴۷۸ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید