در ویدیو زیر شاهد حمله سریع و ناگهانی مار پیتون عظیم الجثه، به پسر جوان خواهید بود.

حمله وحشتناک مار پیتون غول پیکر به سر مرد جوان / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئوهای زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئوهای سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئوهای آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئوها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئوهایی داغ می‌شوند، مانند ویدئویی که حمله مار پیتون به یک مارگیر را نشان می‌دهد.

این مارگیر در حال شکار این مار پیتون از باغچه خانه یک زن محلی در استرالیا بود که این حادثه رخ داد. «جاش کستِل» اهل بریزبن واقع در ایالت کوئینزلند این مار مزاحم را که بالای درخت رفته بود شکار کرد. در ادامه او زمانی که در حال کنترل مار برای انتقال آن به داخل خودرو بود ناگهان مورد حمله غافلگیرانه این خزنده قرار گرفت.

ویدئویی که توسط این زن و با تلفن همراه تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو زمانی که مار قصد دارد به دور گردن مارگیر حلقه بزند، مارگیر با گرفتن دم خزنده تلاش می‌کند مانع این کار شود. در این لحظه ناگهان این مار به سر مارگیر و نزدیک گوش او حمله و او را زخمی می‌کند. خوشبختانه این مارگیر موفق شد این مار را به داخل خودرو منتقل و از محل دور کند.

"جاش" که تجربه‌های قبلی مشابه داشته است گفت: «آن‌ها هنوز جانوران وحشی هستند و بنابراین من باید مراقب باشم.»

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید