همتی با انتقاد از صدا و سیما، خطاب به رییسی گفت: چرا شما را سوپرمن می‌کنند. مگر می‌شود در یک مناظره پنج نفر به یک نفر حمله کنند. مردم خودتان قضاوت کنید.

انتقاد همتی از صدا و سیما؛ چرا رییسی را سوپرمن نشان می‌دهید؟ / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصادآنلاین، عبدالناصر همتی در اولین مناظره ریاست جمهوری گفت: همیشه اقتصاد تابع سیاست بوده، این بار به یک اقتصاددان رای دهیم تا اقتصاد تابع سیاست باشد.

من همیشه گفتم به آقای رییسی احترام زیادی قائلم اما اینجا رقیبیم. امروز من یک شهروند عادی استاد دانشگاه هستم، آقای رییسی رییس قوه‌ی قضاییه هستند. آیا ایشان حاضر می‌شود به من امان‌نامه بدهد در انتهای رقابت مشکلی برای من درست نشود؟

آقای رضایی! بروید خدا را شکر کنید سر بعضی عملیات‌ها کسی از شما شکایت نکرده است. من اگر رییس جمهور شوم شما را به عنوان مخل اقتصاد کشور به اقای رییسی معرفی‌خواهم کرد. آقای جلیلی، به این صحبت‌ها نخندید. این‌ها دردهای مردم کشور است، باید گریست. این پول‌ها را از کجا آورده اید در ستادهایتان که  این همه دارید علیه من تخریب می‌کنید.

در باره تعطیلی کارخانه‌ها قبول داریم باید به واحدهای تولیدی کمک کرد. اما این واحدها را بانک‌ها و قوه قضاییه تعطیل کردند که نباید نمی‌گذاشتید. چرا شما را سوپرمن می‌کنند. مگر می‌شود در یک مناظره پنج نفر به یک نفر حمله کنند. مردم خودتان قضاوت کنید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید