آزیتا ترکاشوند بازیگر زن جوان سینما و تلویزیون با انتشار تصویری از منزل خود در صفحه شخصی اینستاگرامش از سرقت منزلش خبر داد.

لحظه حمله سارقان به خانه بازیگر زن مشهور در تهران؛ پرتاب گاو صندوق از پنجره / عکس و فیلم دوربین مداربسته

به گزارش سلام نو، آزیتا ترکاشوند بازیگر معروف ایرانی با انتشار عکسی اعلام کرد از خانه اش سرقت شده است.

آزیتا ترکاشوند بازیگر نام آشنای سینمای ایران با انتشار عکسی از خانه اش که به هم ریخته است خبر از ورود سارقان به منزلش را داد و اینطور نوشت:

آزیتا ترکاشوند

مگه داریم انقدر راحت وارد خونه مردم بشن و دزدی بکنن برن.اگه من دیشب منزل بودم واقعا چه بلایی سرم میومد ؟کی پاسخگو بود.

آزیتا ترکاشوند کیست؟

آزیتا ترکاشوند (زاده خرداد ۱۳۵۹ بروجرد) هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او در فیلم قلاده‌های طلا و مجموعه‌های تلویزیونی گاندو، کلاه پهلوی و هیولا نقش آفرینی کرده‌است.

حمله سارقان به خانه بازیگر زن مشهور در تهران / عکس

آزیتا ترکاشوند در روز در خانواده ای نظامی به دنیا آمد. در کودکی به دلیل شغل پدر از بروجرد به تهران مهاجرت کردند. او در کودکی بسیار آرام بوده‌است به طوری که خود او می‌گوید:

دوران کودکی من تو خونه بسیار مظلوم، آروم و صبور، طوری که خانواده نگران بودن نکنه افسردگی دارم، بعد مدرسه اینقد شیطون بودم طوری که هفت زنگ پشت در کلاس بودم یا همیشه تو حیاط بودم یا از کلاس اخراج می‌شدم

او دوره‌های بازیگری را در آموزشگاه هنری زیر نظر رسول ملاقلی‌پور و رؤیا افشار طی کرد و کارش از روی صحنه با اتودهای نمایش شروع شد. در سال ۸۴ با بازی در سریال طبقه دوم کار خود را در تلویزیون آغاز کرد. سپس با فیلم‌های ارتباط خانوادگی و فیلم فرشتگان قصاب پا به عرصه سینما گذاشت.

کد خبرنگار: ۱۵
۱۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    0 0
    تو که مجردی پس چرا تخت دو نفره داری
  • ناشناس IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    0 1
    خانم ترکاشوند مطمئن باشید ازاین پس دیگر نه کسی دزدی میکند ونه درفضای مجازی ویا علنا درصداوسیما ناسزا وتوهین ومسخره ونه کسی مزاحمت ایجاد میکند وافراد شرور هرگزوجود نخواهند داشت به یمن وجود ریاست جمهور که همه میدانند کیست.مردم حاطرجمع باشند.
  • امیر IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    1 0
    تازه اولش خونه بنده رو یکسال سرقت کردن به ما کفتن سارقان را پیدا می کنن ولی یکسال که سرکاریم وهیچ کس پیگیری نکرده.امنیتی که همیشه افتخار می کردیم به آن واقعا از بین رفته وهرکس با هرچه که می تواند باید مواظب خونه زنگیش باشد چون در غیر این صورت هیچ کس جواب گونیست. واقعا متاسفم برای این امنیت در تهران دزدها زندگی چند ساله را خاکستر می کنن.
  • دانایی رمز امنیت IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    0 0
    فقط نصب قفل ضد دیلم روی درب واحد و نصب حفاظ ضد دیلم مقابل بالکن و پنجره ها ورود سارقین را بدون اما و اگر غیر ممکن میکنه و بقیه توصیه ها و روشها فقط مثل داروی مسکن میمونه که اصل مشکل را درمان نمیکنه و بعدا از جای دیگه میزنه بیرون
  • دانایی رمز امنیت IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    0 0
    فقط نصب قفل ضد دیلم روی درب و نصب حفاظ ضد دیلم مقابل بالکن و پنجره ها میتونه واقعا و بدون ‌هیچ پیش شرط و اما و اگر ورود سارقین خشن را وقتی منزل نیستند و مخصوصا وقتی در منزل استراحت میکنند، تلویزیون میبینند یا حتی حمام هستند غیر ممکن کنه.
  • دانایی رمز امنیت IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    0 0
    اتفاقی که اگر منزل بودی میفتاد بستگی به سارقی که اومده بود داشت. اگر به زبون خوش طلاها و رمز گاوصندوق را میدادی و سارق هم پدر مادر دار بود کاریت نداشت و دست و دهنتو میبست و میرفت ولی اگر نمیدادی دیگه حسابت با کرام الکاتبین بود چون حتی سارقین پدر مادر دار هم حاضر نیستن دست خالی بیرون برن و چک و لگد کمترین چیزی بود که خورده بودی. پس به جای اینکه فکر کنی اگر خونه بودی چی میشد، قفل ضد دیلم روی درب نصب کن و حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن و پنجره ها که نه تنها وقتی خونه نیستی بلکه وقتی هم خونه هستی هیچچچچ دزدی نتونه وارد بشه
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    0 0
    به جای ناله و نفرین و مقصر دونستن همه غیر از خودتون و برای اینکه نه تنها وقتی منزل نیستید بلکه وقتی در حال استراحت، تماشای تلویزیون یا حتی استحمام هستید هیچ دزدی نتونه وارد بشه، یک قفل ضد دیلم روی درب نصب کنید که بدون هیچ بهانه و اما و اگری قابل باز یا تخریب کردن نیست و همچنین حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن و پنجرها نصب کنید که حداقل تو خونه در امنیت و آرامش کامل زندگی کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید