پروانه سلحشوری، نماینده مردم تهران در مجلس دهم گفت: در صورت بازگشت دوباره علی لاریجانی و مسعود پزشکیان به لیست تائید صلاحیت شدگان فضای انتخابات تغییر خواهد کرد.

پیش‌بینی من این است لاریجانی و پزشکیان در جلسه امروز شورای نگهبان تایید می‌شوند

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، نماینده اصلاح طلب مجلس دهم شورای اسلامی اظهار کرد: آنطور که به نظر می رسد و قبلا هم صحبت آن مطرح شده بود اگر علی لاریجانی تائید شود کارگزارانی ها از او حمایت خواهند کرد.

«پروانه سلحشوری»، نماینده مردم تهران در مجلس دهم در رابطه با اعلام نظر امروز رهبری در مورد رد صلاحیت برخی افراد که در حق آنها جفا شد؛ گفت: بیانات امروز رهبری به علی لاریجانی و مسعود پزشکیان اشاره داشت،پیش بینی من این است که در جلسه امروز عصر شورای نگهبان علی لاریجانی و مسعود پزشکیان به لیست احراز صلاحیت شده ها برخواهند گشت.

سلحشوری با بیان اینکه در صورت بازگشت دوباره علی لاریجانی و مسعود پزشکیان به لیست تائید صلاحیت شدگان فضای انتخابات تغییر خواهد کرد، تاکید کرد: تائید صلاحیت این دو فرد در مشارکت  مردم تاثیر بالایی خواهد داشت و شور انتخاباتی ایجاد می شود. لاریجانی رای اعتدالیون، اصولگرایان و حتی برخی اصلاح طلبان را با خود به همراه دارد.

او در رابطه با سبد رای مسعود پزشکیان گفت: پزشکیان از جمله افرادی است که می تواند نظر اصلاح طلبان را باری دیگر به عرصه انتخابات جلب کند.

سلحشوری در مورد حمایت اصلاح طلبان از علی لاریجانی گفت : آنطور که به نظر می رسد و قبلا هم صحبت آن مطرح شده بود اگر علی لاریجانی تائید شود کارگزارانی ها از او حمایت خواهند کرد. 

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید