جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران، درباره جزییات حریق یک بیمارستان در خیابان یوسف‌آباد تهران توضیحاتی داد.

جزییات حریق یک بیمارستان در خیابان یوسف‌آباد تهران

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک بیمارستان در یوسف‌آباد خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: ساعت ۲۳:۴۸ دقیقه شب گذشته یک بیمارستان واقع در خیابان یوسف‌آباد، خیابان بیست‌وسوم دچار حریق شد.  او ادامه داد: با توجه به حساسیت این مراکز ۴ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل اعزام شدند.  

ملکی افزود: در یک بیمارستان ۷ طبقه که سه طبقه نیز زیرزمین داشته است، در طبقه منفی یک و قسمت رادیولوژی در فضایی به وسعت ۲۰ متر آتش‌سوزی اتفاق افتاد که در پی آن سیم‌های برق و تجهیزات دچار آتش‌سوزی شدند و دود خیلی زیادی طبقات بالایی را فراگرفت.  سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: همزمان با خاموش کردن آتش، با کمک تعدادی از کادر درمان، بیماران جابجا شدند و به محیط امن انتقال یافتند. چند نفر از بیماران که نیاز مبرم به ادامه روند عملیاتی داشتند، به ساختمان مجاور انتقال یافتند.  

ملکی افزود: خوشبختانه آتش خیلی زود خاموش شد و در این حادثه تلفات جانی نداشتیم و بیمارستان به سرعت فعالیت خود را آغاز کرد.  او با اشاره به اینکه تعدادی از آتش نشانان حاضر در محل حادثه از نیروهایی بودند که در حادثه آتش سوزی پالایشگاه تهران نیز حضور داشتند، گفت: این آتش‌نشانان به رغم خستگی برای خدمت‌رسانی در این حادثه هم حضور یافتند.  

ملکی با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ ساختمان ناایمنی که سازمان آتش نشانی از آن‌ها بازدید کرده مراکز درمانی هستند، گفت: در سال‌های گذشته اهمیت چندانی به مساله ایمنی داده نمی‌شد اما از سال گذشته و بعد از حادثه کلینیک سینامهر اطهر و با پیگیری و تاکید وزارت بهداشت، مراکز درمانی، اقداماتی را برای ارتقا ایمنی انجام می دهند و این امیدبخش است که مسئولیت‌پذیری دارند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید