جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، انفجارهای پیاپی در پالایشگاه نفت تهران را تکذیب کرد.

 انفجار در مخازن پالایشگاه نفت تهران تکذیب شد / حادثه تحت کنترل است

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران آخرین وضعیت آتش سوزی در پالایشگاه نفت تهران را تشریح کرد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در تشریح آخرین وضعیت آتش سوزی در پالایشگاه نفت تهران اظهار داشت: بیش از ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه با امکانات لازم همچون تانکر آب و تجهیزات تنفسی و تجهیزات مربوط به اطفای حریق از همان لحظات اولیه به محل حادثه اعزام شدند.

 وی افزود: بیش از ۶۰ خودروهای آتش نشانی تهران به همراه ۱۴۰ پرسنل عملیات اطفاء حریق در پالایشگاه را با همکاری شهرداری منطقه ۲۰، نیروهای هلال احمر، پلیس راهور و اورژانس انجام دادند.

 وی با اشاره به اینکه جاری شدن مواد از یک مخزن خطر شعله‌وری آتش به سایر مخازن را داشت، گفت: امکان سرایت آتش به سایر مخازن بسیار زیاد بود ولی نیروهای آتش نشانی با عملیات چند جانبه همراه با آب و کف موفق به کنترل شعله‌های آتش شدند.

 وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه هیچ مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشته است، گفت: مواد داخل مخزن قابلیت شعله وری داشت ولی به هیچ عنوان مواد قابلیت انفجار نداشت.

وی گفت: اینکه گفته می‌شود تا کنون چندین انفجار در این مخازن رخ داده، داده صحت ندارد و تنها موضوع شعله وری آتش بود که اکنون هم به طور کامل حادثه تحت کنترل است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید